You are currently viewing מסרים וחלומות, איך הם עוזרים לנו במציאות היומיומית

מסרים וחלומות, איך הם עוזרים לנו במציאות היומיומית

"האם כולנו יכולים לתקשר?" אני תמיד נשאלת ומיד עונה בחיוב – כמובן, כולנו יכולים לתקשר וזאת רק שאלה של ההקשבה שלנו לסימנים ולמסרים שנמצאים סביבנו כל הזמן. "אז איך אנחנו יכולים לקבל מסרים", מגיעה מיד השאלה הבאה. ובכן, יש מספר דרכים לכך ואני רוצה לשתף אתכם בהן כי אני באמת מאמינה שתקשור הוא דרך נוספת ליצור עבור עצמנו את החיים שאנחנו רוצים שיהיו לנו. חלק מהמסרים יגיעו אלינו באמצעות הראייה והשמיעה, חלק באמצעות האינטואיציה שלנו וחלק יגיעו באמצעות חלומות. המשימה שלנו היא להיות פתוחים לאפשרות של קבלת מסר ממימד אחר ולאפשר למסרים האלה לעזור לנו לקבל תשובות על שאלות שקיימות בחיינו, או להיות בתשומת לב לדברים שמתרחשים בחיים שלנו.

כשאנחנו מסכימים להיות פתוחים למסרים הללו שמגיעים מעולמות עליונים ומחוץ לזמן ולמקום שאנחנו מכירים, אנחנו למעשה מתחילים לשדרג את מציאות חיינו ואפילו לוקחים צעד נוסף ביצירת המציאות הרצויה לנו. הסכמה לקבל מסרים מישויות אור, מלאכים וכדומה מגיעה אלינו כאשר אנחנו מצליחים להתעלות מעל לשיפוטים, לאמונות המגבילות ולתפיסות הארציות עליהן גדלנו ואליהן הורגלנו. כפי שכבר כתבתי במאמרים אחרים, תקשור בעיקרו הוא דרך לחיות בתשומת לב גבוהה יותר למה שמתרחש בחיינו ומתוך כך לאפשר לעצמנו לחיות חיים מלאים יותר ושמחים יותר.

מסרים ארציים ומסרים רוחניים

את המסרים שאנחנו מקבלים באמצעות החושים אנחנו יכולים לחלק למסרים ארציים ולמסרים רוחניים. 

כשהתחלתי לתקשר ביקשתי הוכחות מהמלאכים, כדי לדעת שאני יכולה לסמוך על המידע שעובר דרכי, הרגשתי שאני צריכה להבין את הדברים גם באמצעות החושים שלי ואכן ההוכחות לא אחרו להגיע. באחת הפעמים קרה שהתלבטתי אם הרשמה לסדנה מסוימת שהתעניינתי בה תהיה המעשה הנכון עבורי או לא. הסתובבתי עם השאלה הזאת מבלי יכולת לקבל החלטה חד משמעית בעניין. לא הרבה אחרי שהעליתי את השאלה הזאת בתוכי, הגיעה אליי מישהי לטיפול. על החולצה שלה היה כתוב just do it ההוכחה הזאת והוכחות נוספות שקיבלתי במהלך חיי, איפשרו לי לסמוך על המידע שקיבלתי והוא בהחלט התברר ככזה שבזכותו יכולתי ליצור לעצמי את החיים שרציתי וכאן אני מזמינה גם אתכם לעשות אותו דבר עבור עצמכם. 

מסרים ארציים – הראייה והשמיעה "הרגילים" שלנו הם אותם דברים שאנחנו רואים ושומעים סביבנו. יש סביבנו סימנים רבים שאני מכנה אותם סימנים ארציים מכיוון שהם שייכים למה שאנחנו יודעים ומכירים כמובן מאליו. אלה יכולים להיות שלטי חוצות עם מידע שמדבר אלינו, ספר שאם נפתח אותו בעמוד אקראי נוכל לקבל תשובה לשאלה ששאלנו ואפילו מודעות בפייסבוק וביוטיוב יכולות להעביר לנו מסר אם אנחנו באמת נמצאים בתשומת לב למידע שמגיע אלינו. הדוגמה שנתתי עם המטופלת שהגיעה אליי כשבחולצה שלה היה כיתוב שענה על השאלה שלי, היא בדיוק סוג המסר שאני מתכוונת אליו כשאני מדברת על מסרים ארציים. כשזה נוגע לחוש השמיעה אני יכולה לגלות שברדיו מתנגן שיר מסוים שעונה על השאלה שלי, אדם מסוים שהגיע אליי הביתה ופתח בנושא שיחה מסוים וספציפי שאני מתלבטת לגביו ביני לבין עצמי וכדומה. 

הגוף מסמן לנו – דרך נוספת לקבל מסרים ארציים היא באמצעות תשומת לב למה שקורה לנו בגוף. הרבה פעמים כאבים שמופיעים בגוף יכולים להיות סמין למשהו לא פתור שאנחנו סוחבים איתנו, משהו שלא עבדנו עליו. למשל, כאבי ברכיים הם סימן לכך שאנחנו סוחבים עלינו משקל רב וכבד וכדאי שנברר מה הוא. או למשל כאבים בידיים כשיד אחת מסמלת נתינה ויד אחת מסמנת קבלה ואנחנו נרצה לברר האם אנחנו נמצאים באיזשהו דיאלוג פנימי הקשור לפתרן בעיות של נתינה וקבלה בחיינו.  

מסרים רוחניים – לא כל המסרים שמגיעים אליי קשורים בראייה ובשמיעה הארציים שלנו. יש לנו יכולת ראייה ושמיעה רוחניות שבאמצעותן אנחנו פתוחים לקבל מידע נוסף. הכל תלוי כמובן במידת הנכונות שלנו לאפשר לעצמנו להיות ערים למה שמגיע אלינו מהמלאכים. יכולת הראייה הרוחנית שלנו למשל באה לידי ביטוי באמצעות הבזקים שחולפים לנו מול העיניים, הילה של אדם שנמצא מולו ואנחנו נוכל לראות אותה במלואה, תמונות שיצוצו לנו מול העיניים ונוכל ממש לראות אותן בבירור. יכולת השמיעה הרוחנית שלנו באה לידי ביטוי למשל על ידי שריקות שאנחנו עלולים לשמוע פתאום, צפצופים באוזניים, לחישות שמושמות באוזנינו ואנחנו מסתובבים כדי לראות מי דיבר אלינו. גם רעשים שנשמעים כמו כיוונון של רדיו, יכלים להיות קשורים בשמיעה הרוחנית שלנו. 

כאשר אנחנו נעשים מודעים ליכולת הראייה והשמיעה הרוחניים שלנו אנחנו עלולים להיבהל ולשפוט את עצמנו במונחים כמו "משוגעת", "מוזר" או לומר עצמנו שעדיף לא לספר לאף אחד וכדומה. המחשבה על כך שאנחנו יכולים לחוש לטיפה על הגוף מיישות רוחנית או לשמוע לחישות או לראות תמונות והבזקים, בהחלט יכולה להיות מפחידה. לפעמים תלמידים שמגיעים אליי לקורס תקשור אומרים לי בזמן או אחרי מדיטציה" "לא ראינו כלום חוץ מהדמות המפחידה שבגללה הפסקנו", זה בדיוק הרגע שבו אני מראה להם שהם בהחלט ראו וקיבלו מסר והם הפסיקו אותו בגלל הפחד שהתעורר בהם. חשוב שנהיה ערים למצב בו אנחנו שופטים את עצמנו ומסלקים את האפשרות לקבל את המסר שמחכה לנו. אנחנו רוצים לאפשר למה שעולה להגיע אלינו. הפחד גורם לנו לחשוב שאנחנו מדמיינים או שזה צירוף מקרים אבל כמעט תמיד זה המסר שהגיע אלינו ואנחנו עצרנו אותו בגלל הפחד. 

ידיעה פנימית – אלמנט משמעותי נוסף שעומד לרשותנו כשאנחנו מקבלים מסרים היא הידיעה הפנימית שלנו. באחד הימים כאשר עמדתי במטבח וחתכתי סלט מצאתי את עצמי חושבת על בעלי ועל כך שאני צריכה להתקשר אליו כי אולי הוא צריך אותי. ברגע הראשון רציתי להפסיק את המחשבה הזאת מראשי כי אין קשר בינה ובין הסלט שאני עומדת וחותכת. אבל בכל זאת בחרתי להתקשר אליו ובאמת הסתבר שהוא היה צריך אותי. כשאני מדברת עם אנשים על הידיעה הפנימית שנמצאת בתוכם, אני מקבלת הרבה פעמים את הטענה שמדובר במשהו טריקי מכיוון שאני אף פעם לא יכלה לדעת אם הידיעה הזאת שנבטה בתוכי היא אמיתית או לא. אני אומרת שכאשר אנחנו קשובים למסרים שמגיעים אלינו, אנחנו נרגיש את הידיעה הפנימית בחוזקה ונחוש גם דחף לפעול או להגיב בהתאם לידיעה שקיבלנו. לפעמים אפשר להרגיש סימנים מסוימים שמגיעים יחד עם הידיעה הפנימית. למשל, עקצוצים בחלק האחורי של הראש היכן שנמצא הכתר, לפעמים זאת יהיה צמרמורת או תחושה כאילו משהו נפתח בתוכנו. חשוב שנשים לב לתחושות הללו ונתחיל להכיר אותן. הכרות איתן תאפשר לנו להקשיב למסרים ולא להזיז אותם הצידה בטענה שזה "סתם" משהו שקרה לנו הרגע.

חלומות הם כלי מצוין לזימון מציאות

הרבה מאוד אנשים מקבלים מסרים באמצעות חלומות. אבל על מנת לעבוד נכון עם חלומות חשוב שנדע שאנחנו מחלקים את החלומות לשלושה חלקים: חלומות של תחילת הלילה, חלומות של אמצע הלילה, וחלומות של לפנות בוקר.

החלומות של לפנות בוקר הם החלומות שבאים להעביר לנו את המסרים החשובים לנו. הרבה פעמים יכול להיות מצב שנשמות יבואו לדבר איתנו בכל אחת משעות החלום השונות ואז אין משמעות לשעת ההגעה של הנשמה. אולם חשוב לדעת ולהבחין שהחלומות שנושאים עימם מסרים עבורנו שייכים לשעות הבוקר המאוד מוקדמות.

הרבה פעמים אנחנו נראה שהנשמות שמגיעות לבקר אותנו בחלום נושאות מסר עבורנו. ופעמים רבות אני גם שומעת מאנשים שהם לא מצליחים לקבל את המסר מהנשמה שהגיעה אליהם בחלום. אני תמיד מבקשת להזכיר שכאשר נשמה מגיעה לבקר אותנו בחלום היא לא כועסת עלינו והיא מגיעה על מנת להעביר לנו מסר שאמור לשרת אותנו לטובתנו הגבוהה. ככל שאנחנו משחררים את הפחד מהמפגש עם היישות שמגיעה לחלום שלנו וכן את המחשבה על כך שהיא עלולה לכעוס עלינו, כך נוכל לקבל את המסר במלואו. פעמים רבות למדי המסרים הללו שמגיעים אלינו על ידי נשמות בחלומות הם מסרים עמוקים ומשמעותיים ובעלי מידע חיוני עבורנו ולכן חשוב שכאשר אנחנו הולכים לישון נזכיר לעצמנו שכל מפגש עם יישות כלשהי בחלום, המטרה שלה היא חיובית והיא לטובתנו הנעלה. 

כשאנחנו באים לפרש את החלומות שחלמנו חשוב שנזכור כמה דברים חשובים:

אנחנו תמיד מפרשים את החלומות שלנו לחיוב. חלומות הם כלי עוצמתי לזימון מציאות וכאשר אנחנו חולמים אותם הם מתקיימים בגלי המוח שלנו בשלב שבין הערות לשינה. השלב הזה הוא אחד השלבים החזקים ביותר מבחינה אנרגטית לזימון מציאות ולכן, אנחנו תמיד נפרש את החלום לחיוב על מנת שמבחינה אנרגטית נוכל למשוך אלינו את המציאות הרצויה לנו.

אחרי שפירשנו את החלום, תמיד נבדוק אם אפשר לפרש את החלום שלנו בצורה חיובית עוד יותר מכיוון שאני רוצה לוודא שמה שאני מושכת אל תוך חיי יהיה דבר חיובי וטוב עבורי.

אני לא אבקש מאנשים אחרים שיפרשו עבורי את החלומות שלי הדבר הטוב ביותר שאנחנו יכולים לעשות עם החלומות שלנו הוא לפרש אותם בעצמנו ולשמור אותם לעצמנו. כאשר אנחנו מניחים למישהו אחר לפרש עבורנו חלום, הוא יפרש אותו מתוך העולם החווייתי הפנימי שלו לחיוב ולשלילה. אם אותו אדם נוטה לפרשנות שלילית  דווקא הוא ישפיע עלינו מבחינה אנרגטית וזה בתורו ישפיע על זימון המציאות שלנו באמצעות החלום. אם אנחנו באמת מתקשים לפרש את החלום בכוחות עצמנו, כדאי ומוטב לבקש עזרה ממישהו שאנחנו יודעים וסומכים עליו שהוא בעל גישה חיובית אל החיים שלו ואל אחרים.

מסרים נמצאים סביבנו כל הזמן, כאשר אנחנו עושים בחירה מודעת להתחיל לחיות בתשומת לב ולקבל את המסרים המגיעים אלינו, אנחנו משפיעים על איכות החיים שלנו ושל כל מי שנמצא סביבנו. קבלת מסרים דורשת מאיתנו פתיחות וגמישות מחשבתית, תשומת לב וגישה חיובית לכל מה שמגיע אלינו. אם נסכים לאמץ זאת נוכל לברוא עבור עצמנו את החיים שרצינו אוף יותר מכך.

את כל המידע המלא על זימון מציאות וקבלת מסרים אתם יכולים לשמוע בקורס התקשור הדיגיטלי שלי. אני מחכה לכם שם באהבה. 

לפרטים על הקורס לחצו כאן 

קבלו עכשיו ובחינם סדרת סרטוני הדרכה כרטיס הכניסה שלכם לעולם הרוחני.

הסרטון הראשון ישלח אליך ישירות למייל מייד לאחר מילוי הטופס

    ארועים קרובים:

    פייסבוק
    וואטסאפ
    טוייטר
    טלגרם

    מוזמנים לשתף חברים נוספים על ידי לחיצה על הכפתורים מטה

    פייסבוק
    וואטסאפ
    טלגרם
    טוייטר