You are currently viewing על סנכרון גופים ועין הרע

על סנכרון גופים ועין הרע

סנכרון גופים והגנות, הוא ידע חשוב מאוד שאני מלמדת במסגרת קורס התקשור הדיגיטלי שיצרתי לפני מספר שנים. למען האמת, בתחילת הדרך, לא באמת רציתי להעביר קורס תקשור, נהניתי מאוד כמתקשרת וכמטפלת באנשים שמגיעים אליי ורציתי מאוד להמשיך בדרך הזאת. אולם, המדריכים שלי התעקשו על כך שאעביר את קורס התקשור בגלל העובדה שתהליכים חשובים ומשמעותיים מתרחשים בעולם וישנם שינויים מאוד גדולים שמתרחשים גם אצלנו. אחד מהם הוא ההבנה שאנחנו לא צריכים יותר גורמים חיצוניים שיעבירו לנו מסרים, אלא יש לנוהיכולת לזהות את המסרים שנמצאים בחיינו. 

אבל, במאמר הזה אני לא רוצה להתמקד בתקשור עצמו אלא דווקא בנושא חשוב לא פחות שנקרא:

 סנכרון גופים 

הסיבה שהנושא הזה הוא בעל חשיבות גבוהה לכולם, ללא קשר אם יש לנו לנו יכולת תקשור או לא היא העובדה שכל העת מתרחשים סביבנו שינויים. כלומר, גם אם אתם מחליטים כרגע שאינכם רוצים לקחת חלק בקורס של התפתחות אישית כלשהו וגם אינכם קוראים או מתעניינים או חוקרים בנושא, התפתחות היא חלק טבעי מאיתנו והיא מתרחשת מעצם החיים עצמם. לחיים יש כוח עצום להעביר אותנו דרך תהליכי התפתחות גם מבלי שנבחר לעשות זאת באופן אקטיבי. לפעמים, אנחנו יכולים להרגיש שעובר עלינו משהו מבחינה רגשית, משהו שמשפיע על מצב הרוח שלנו, על השמחה שלנו ועל האנרגיה שלנו. יש פעמים בהם אנחנו גם נרגיש בהתפתחות הפנימית שמתחוללת בתוכנו, ואפילו נשמח מאוד ונגלה תובנות חשובות שיעזרו להתקדם עוד צעד קדימה בחיים שלנו. אבל דווקא אז אנחנו עלולים לגלות שלמרות השמחה וההליכה קדימה, הגוף שלנו מגיב בעייפות, חולי וכדומה. כאשר מצב כזה מתרחש אנחנו יודעים שיש פער בין הגוף הרוחני והרגשי שנו, שכבר הגיע לתובנות ואילו הגוף הפיזי פעמים רבות נשאר מאחור ועדיין לא הסתנכרן עם השינוי שהתרחש אצלנו. יותר מכך, פעמים רבות אנשים עוברים מדיטציה מדהימה ש"מעיפה" אותם או  מרגשת אותם ומניעה אותם מבפנים, ולמחרת הם מוצאים את עצמם בקריסה מוחלטת. לא פעם אנשים שואלים אותי אם התהליך  היה טוב עבורם אם הם חוויום קושי לאחר מכן. י. ובכן כאשר דבר שכזה מתרחש אני יודעת אוטומטית לומר לאדם שמולי שיש לסנכרן בין הגופים על מנת לאפשר לגוף הפיזי להדביק את הפער שנוצר בינו לבין הגופים האחרים שלנו. פעולת הסנכרון היא פעולה חשובה מאין כמותה, כי היא דואגת שבכל תהליך שנעבור יהיה לנו נעים ושההתפתחות האישית שלנו לא תהיה מלווה בתופעות גופניות לא נעימות. תהליך סנכרון הגופים עובר דרך כל הצ'אקרות שלנו, ואנחנו עוברים דרכן אחת אחת כדי שנוכל לסנכרן בצורה הטובה ביותר בין הגופים שלנו  (את התהליך המלא אני מלמדת בקורס התקשור הדיגיטלי).

הגנות

אותם שינויים שמתרחשים סביבנו כל הזמן וההתפתחות וההתקדמות המתמדת שלנו קשורים גם בנושא ההגנה על עצמנו. ככל שאנחנו מתפתחים יותר ויותר, אנחנו גם נעשים רגישים וחשופים לאנרגיה של אחרים שנמצאת סביבנו. אחת הדוגמאות הכי בולטות שאני נוהגת לתת היא שכאשר הייתי מטפלת, קרה שבאחת הפעמים הגיעה אליי מטופלת ועוד לפני ההגעה שלה התחלתי לסבול מכאבים ברגל. כשהמטופלת הגיעה אליי היא עדכנה אותי שהרגל שלה כואבת ובאמת, אחרי שסיימנו את הטיפול והיא הלכה, פסקו הכאבים ברגל שלי. הבנתי שהכאב שאני הרגשתי לא היה שלי אלא שלה. 

אם תשימו לב היטב תגלו שזה יכול לקרות גם לכם עם אנשים שאתם מאוד מחוברים וקרובים אליהם. לפעמים אנחנו פשוט לא מודעים לעובדה שאנחנו לוקחים על עצמנו כאב או אנרגיה של מישהו אחר, אבל אנחנו מרגישים לא טוב או מרגישים תחת השפעה זרה, שהיא לא שלנו. כדי להימנע מזה אנחנו עושים הגנות. 

עכשיו רגע, הרבה פעמים כאשר אני מדברת על הגנות, אנשים סביבי נבהלים ומתחילים לחשוד שאולי עבודה של התפתחות אישית יכולה להיות מסוכנת להם בצורה כזאת או אחרת. ובכן, התפתחות אישית אינה דבר מסוכן, נהפוך הוא, היא תורמת רבות לאיכות החיים שלנו ולקשר שלנו עם עצמנו ועם כל מה שסובב איתנו. ויחד עם זאת, מאחר ואנחנו מפתחים רגישות גבוהה במהלך הדרך, אנחנו יוצרים סביבנו הגנות על מנת לשמור על עצמנו ולאפשר לעצמנו להמשיך להתפתח בנחת ובצורה נעימה. גם מודעות לצורך השמירה על עצמנו, היא חלק חשוב מכל צמיחה אישית שנעשה ובכל תחום. 

סוגי הגנות שאנחנו יכולים לבצע:

  1. רכיסה אנרגטית של ההילה- נדמיין כמו רוכסן שסוגר את ההילה שלנו. נרכוס אותו מהרגליים ועד למעל הראש. 
  2. הרחקה מהלב: ולומר: “מה ששלי שלי- מה ששלך שלך!”
  3. לצייר מגן דוד מעל הראש
  4. להיות בתוך קפסולה – כשמרגישים סכנה.
  5. ברכת המלאכים- מימיני מיכאל משמאלי גבריאל מלפני אוריאל מאחורי רפאל ומעלי שכינת האל.

כאשר אנחנו מבצעים את אפשרויות 4 ו-5, נקפיד לדמיין בראש שאנחנו  בתוך מרכבה או שנצייר מגן דוד מעל הראש ואז נוריד ספירלה עם כיוון השעון בצבע זהב עד מתחת לרגליים ונעלה בספירלה נגד כיוון השעון בצבע כסף. 

 

עין הרע – מה זה אומר ומה עושים עם זה

לפני כמה זמן פנתה אלי אישה שאני מעריכה וביקשה ממני להסיר ממנה עין הרע שדבקה בה. תשובתי אליה היתה שאני לא מאמינה בעין הרע באופן המקובל והמדובר אצל רובנו, ולכן אני גם לא יכולה להסיר ממנה עין הרע. אבל ניצלתי את ההזדמנות על מנת להסביר לה את משמעות הנושא כפי שאני חווה ותופסת את הנושא וחשוב לי להניח את זה גם כאן, מכיוון שזה נושא שמפחיד אנשים רבים. מאחר ואנחנו עוסקים כעת בסנכרון והגנות, אני חושבת שזה המקום הטוב ביותר לדבר על כך. 

בתקופות קשות יש לאנשים נטייה לומר כמעט באופן מיידי – מישהו עשה עליך עין הרע. 

אם נעצור רגע ונחשוב לעומק מה היא עין הרע נגלה שמונח נרדף לעין הרע הוא: "צרות עין". כלומר, עין רעה היא היצרות של האנרגיה אצל מי ששולח אותה לאחר. 

במציאות, אם אני שולחת אנרגיה מסוימת החוצה ממני, האנרגיה הזאת מתמגנטת גם אליי בחזרה. אם אני אומר בצרות עין "איזה כיף לה וטוב לה", אני מצמצמת את צינור האנרגיה שלי, ואותה צרות עין שבה התייחסתי לזולת, תחזור אליי בצורת צמצום של השפע האנרגטי שסביבי. ולכן, ככל שאני מסגלת לעצמי ראייה רחבה, מפרגנת ומעצימה כלפי אחרים, אותה אנרגיה בדיוק  תחזור גם אליי ולהיפך. ולכן, המסר הכי חשוב שלי בנושא הזה הוא שאתם מוגנים. צרות עין תצר את המרחב של מי שמביט על הדברים בעין רעה ואילו פרגון, ברכה ועין טובה, תרבה שפע למי שהאנרגיה הזאת יוצאת מתוכו. 

 

בקורס התקשור הדיגיטלי שלי נמצאים כל הנושאים הללו ועוד בהרחבה. זהו קורס שמכיל בתוכו את האפשרות להתרחב ולהתפתח מתוך נינוחות ולהגדיל את מעגלי השפע והחיוביות בחייכם. אני מזמינה אתכם להצטרף לקורס ולהתחיל לחוות את החיים שלכם ממקום של עוצמה, חיוניות ושפע. 

קבלו עכשיו ובחינם סדרת סרטוני הדרכה כרטיס הכניסה שלכם לעולם הרוחני.

הסרטון הראשון ישלח אליך ישירות למייל מייד לאחר מילוי הטופס

    ארועים קרובים:

    פייסבוק
    וואטסאפ
    טוייטר
    טלגרם

    מוזמנים לשתף חברים נוספים על ידי לחיצה על הכפתורים מטה

    פייסבוק
    וואטסאפ
    טלגרם
    טוייטר

    כתיבת תגובה