You are currently viewing שינויים כדרך קבע- איך לעבוד נכון עם השינויים שהחיים מביאים אלינו?

שינויים כדרך קבע- איך לעבוד נכון עם השינויים שהחיים מביאים אלינו?

הרבה פעמים אנשים משתפים אותי שהם מפחדים משינוי, לפעמים זה בא לידי ביטוי בזה שהם מאוד רוצים להתפתח בתחום מסויים אבל מפחדים איך זה ישפיע על החיים שלהם, לדוגמא אם יהיה להם זמן למשפחה והתחביבים, מה אנשים אחרים יחשבו עליהם אם הם ידעו על השינוי שחל בהם ולפעמים הם מפחדים שהם כל כך יאהבו את האני החדש שיווצר שהם יצטרכו לוותר על דברים שהם כבר מכירים והגדירו שזה מי שהם.
 
באופן אירוני ועם זאת כל כך מובן מאליו- שינוי הוא הדבר היחיד שנשאר קבוע בחיים שלנו, הרי בכל רגע אנחנו נתקלים בסיטואציות חדשות ובאתגרים חדשים ולומדים דברים על עצמנו, הגוף שלנו משתנה, אנחנו מגשימים דברים ומיד כבר חושבים על היעד הבא שלנו., חיי היום-יום שלנו מתמלאים על ידי כוח שאיננו נראה בשינויים רבים: מקטנים ושוליים ועד גדולים ומשמעותיים ביותר. בין אם אנחנו מאפשרים לעצמנו להשתנות ולגדול תוך כדי אמונה, ובין אם אנחנו נלחמים בו בכל אמצעי שיש לנו- השינוי כאן, הוא קיים, ובסופו של דבר הוא יקרה. זוהי דרכו של הטבע. אחת הסיבות שבגללן אנו מפחדים משינויים היא שאנו לא יודעים איך בדיוק הם יקרו, מה בדיוק הם יהיו, ומה תהיה התוצאה וההשפעה שלהם על החיים שלנו. תחושת חוסר הוודאות המגיעה עם השינוי גורמת לקרקע שתחתנו לרעוד, ולכן אנחנו מעדיפים להיצמד אל המקומות הבטוחים והמוכרים שלנו, ואף לנסות להתנגד לשינויים המתרחשים באופן טבעי – על אף שאין ביכולתנו לעצור אותם באמת.
אז מה עושים? איך מתמודדים?
 
אם אתם מזדהים עם התחושות האלו , או אם אתם עומדים רגע לפני קפיצת גדילה או שינוי משמעותי שקורה בחייכם- המאמר הזה נכתב במיוחד בשבילכם.
 
הנשמה לוחשת מתוך השינוי
נתחיל מהבנה חשובה- השינויים המתרחשים בחיינו הם הרבה יותר מאוסף של צירופי מקרים חסרי משמעות. שינויים הם צינור המידע שדרכו מעבירים לנו הנשמה הגבוהה וההדרכה שלנו את המסרים שעלינו לשמוע ולהבין. המסרים הללו הם כמו שלטים-מכווני-תנועה, שמראים לנו בעדינות את הדרך לעבר הייעוד שלנו, ולעבר המשימות שהנשמה שלנו לקחה על עצמה לפני שהחל גלגול החיים הנוכחי שבו אנו מתקיימים. המטרה של המסרים הללו היא אחת: להסיט אותנו ממה שלא טוב לנו ולקרב אותנו לדברים שנכונים לנו, אשר בעזרתם אנו מממשים את שיא הפוטנציאל הנשמתי שלנו וחיים בהרמוניה, שמחה ושלווה פנימיות שאינן תלויות בדבר.
כאשר אנו פתוחים לשינוי, אנו למעשה פותחים את עצמנו לאפשרויות הרבות שמחכות לנו מעבר לפינה. כדי שנוכל לזהות, להקשיב ולהבין את המסרים הניתנים לנו על ידי השינוי המתחולל, ולהסיר מעלינו את כל הדרמה, הפחדים, הדמיונות והספקות שמתעוררים אצלנו רק מעצם המחשבה על שינוי, אני אוהבת להשתמש בכלי נפלא שמציל אותי תמיד מן המחשבות הבלתי-פוסקות שהראש לי מתמלא בהן ובכך מונע ממני לראות בשינויים הזדמנות לצמיחה. הכלי הזה הוא חיבור קשוב או כמו שאני אוהבת לקרוא לזה "להיות צינור נקי"
מה זה אומר להיות צינור נקי ואיך זה קשור לחיבור קשוב?
כשאני אומרת את המושג "צינור נקי אני מתכוונת ליכולת לתרגל נוכחות מלאה ברגע הזה- ללא שום שיפוטיות או מעורבות רגשית. היכולת הזו נחוצה לנו ביותר כאשר אנו מנסים להבין מה השינוי שמתרחש בחיים שלנו כרגע מנסה לגרום לנו להבין ולעשות- לאן הוא מנסה לקחת אותנו? ההסכמה להניח בצד את החששות והאמונות שלנו היא חשובה מאוד והיא מאפשרת את החיבור הקשוב להדרכות שלנו והיא הפנס שמעניק לנו את היכולת לראות ברור וצלול, מבלי לטעות ולפרש את השינויים והדברים שקורים מסביבנו מתוך השכל או הרגש שלנו- שהוא הרי כבר עמוס במידע, בזכרונות, בחויות ובתפיסות עולם- דברים שעשויים במידה רבה להשפיע על האופן שבו אנו נגיב לשינויים ונפרש אותם.
כאשר אתם עומדים בפתחו של שינוי, או שבדיוק נתבשרתם כי משהו גדול (או קטן) בחייכם עומד להשתנות- עצרו רגע ונסו להיות נוכחים בתחושות שהדבר הזה גורם לכם: מבלי לנתח, מבלי לפרש. פשוט להיות ביחד עם הרגשות ולתת להם לעלות.
לאחר שעיכלתם את הבשורה והגעתם לנקודה שבה כבר נתתם לרגשות שלכם ביטוי (חלק חשוב שאנו לעולם לא מוותרים עליו), הגיע הזמן "לנטרל" את הרגשות מהפרשנות ולהתחבר אל אותן ישויות גבוהות שהביאו לנו את השינוי שעימו אנו מתמודדים כעת- ולהבין, במילים פשוטות, למה השינוי הזה כאן ומה הן רוצות מאיתנו?

קבלו עכשיו ובחינם סדרת סרטוני הדרכה לחיים של בחירה חופשית

המסקנה: שינויים הם ברוכים, ועלינו ללמוד כיצד להבין אותם

שינויים הם חלק ממסע הנשמה. חייו של אדם מצוירים על גבי מפה עוד לפני הגעתו אל העולם. על המפה ישנן דרכים רבות, פוטנציאלים שהאדם יכול לבחור בהם בכל רגע. אחרי הכל – הכל צפוי והרשות נתונה. המפה צויירה בעקבות בחירות שהנשמה עשתה בגלגולים ובמימדים השונים , עוד לפני שהנשמה הגיעה לכאן- ואז נחתם החוזה הנשמתי שלו, בו פירט את המטרה שלשמה יגיע לעולם. השינוי, הוא הפתח שלנו להתוודע לחוכמה העילאית של העצמי הגבוה שלנו- זה שיודע את כל התשובות, מכל הזמנים ומכל הגלגולים, זה שכבר ראה אותנו הולכים בדרכים שאנו אפילו לא מודעים לקיומן.
הנס שבחוכמת הנשמה הגבוהה שלנו, וההדרכה שבחרנו לעצמנו, מתגלה בפנינו בשיא תפארתו דווקא כאשר אנו חווים שינויים בחיים. אם נסכים להתמסר לשינויים הבאים עלינו לטובה, להקשיב למתרחש וללקט תובנות בעדינות ובהקשבה, נצליח להרכיב את פאזל חיינו ולגלות בתדהמה- שזה הפאזל הכי יפהפה ומופלא שאי פעם ראינו.
כאשר שינוי מיתדפק על דלתכם, עצרו והקשיבו לנשמה שלכם. חברו בין השינוי לסימנים נוספים אותם אתם מקבלים ביום יום: חזרתיות של מספרים, חלומות ושלל סממנים גופניים המרמזים על איתות של ההדרכה שברצונם לתת לנו מסר- את כל אלו אני מלמדת בהרחבה בקורס ובסדנאות התקשור שלי. זכרו תמיד- אתם לעולם לא לבד. ההדרכה שלכם נוכחת איתכם ומצעידה אתכם בבטחה ובאהבה אין סופית במסעות החיים. חזרו והזכירו לעצמכם בעת הצורך: "אני אהובה, אני בטוחה, אני מוגנת" וכך יהיה.
 
כתרגול קצר, אתם מוזמנים לשאול את עצמכם את השאלות הבאות, ולראות באיזה אופן אתם מגיבים לשינויים- והאם הוא מיטיב עימכם?
 
כיצד אתם תופסים את השינויים בחייכם? האם כאירועים אקראיים או כאוסף של אירועים שמספרים את סיפור החיים שלכם?
 
האם תוכלו להיזכר ברגע בו שינוי משמעותי בחיים הוביל אתכם לתובנה משמעותית או לבחירה חשובה שביצעתם בעקבותיו?
 
האם הצלחתם אי פעם לזהות מסרים הניתנים לך מהמדריכים הרוחניים שלך? אם כן, כיצד הצלחתם לעשות זאת?
 
האם חוויתם אי פעם צירופי מקרים מוזרים, חלומות חזקים ומוחשיים או תחושה אינטנסיבית של התפתחות ובנייה מחדש בעת ששינוי התרחש בחייכם? האם הצלחת לראות קשר כלשהו בין צירופי המקרים והחלומות לבין השינוי שהתחולל?
 
מהו הדבר ולו הקטן ביותר שתוכלו לעשות, בפעם הבא שתרגישו חששות משינוי כלשהו המגיע אל חייכם?
 

אני מאחלת לכולנו המשך דרך נעימה במסע חיינו, שנצליח לברך על השינויים, להתמסר אליהם ולזכור שהם מביאים אלינו התפתחות, חכמה, צמיחה, הגשמה והתעלות.

 

שיהיה סופ"ש מקסים לכולנו

רקפת

מוזמנים לשתף חברים נוספים על ידי לחיצה על הכפתורים מטה

פייסבוק
וואטסאפ
טלגרם
טוייטר

מאמרים

מסרים

המסר השבועי 19.5.2024

מסר שבועי מפי מנהיגי העולם יום ראשון, 19.5.2024 הבוקר הגיעו אלינו מנהיגי העולם, והסבירו לנו כמה כוח השפעה יש לנו על המנהיגים הנוכחיים שלנו, ונתנו לנו משימה לבצע ממש עכשיו

קרא עוד »

המסר השבועי 12.5.24

יום ראשון 12.5.2024, המסר השבועי מפי מיכאל המלאך הבוקר הגיע אלינו המלאך מיכאל, רגע לפני ערב יום הזיכרון, והעמיק לגבי האחריות הגדולה שיש לנו על האנושות כולה ונתן לנו משימה

קרא עוד »

המסר השבועי 5.5.24

מסר שבועי מפי הרמב"ם  הבוקר הגיעו אלינו הרמב"ם והסבירה לנו כיצד חיוך משפיע על הגוף הפיזי ועל השכל וביקש מאיתנו לחייך דווקא בזמנים קשים. אירועים קרובים: 🌞חניכת ראש חודש אייר

קרא עוד »

המסר השבועי- 7.4.24

יום ראשון, 7.4.2024, מסר מפי מטטרון בנוכחות משה, ישו, מוחמד, מרים ומריה. הבוקר הגיע אלינו מטטרון, בנוכחות משה, ישו, מוחמד, מרים ומריה, עם אחד המסרים הכי משמעותיים שקיבלנו.מטטרון הסביר לנו

קרא עוד »

כתיבת תגובה