You are currently viewing מה השליחות שלי בעולם?

מה השליחות שלי בעולם?

היי אהובים, 

קורס השליחים שלנו הולך וקרב ואני שואלת את עצמי שאלות רבות על המילה 'שליחות', על אחריות, על התפקיד שלנו בעולם.

העולם שלנו נמצא בזמן של שינויים, התנועות של היקום משתנות. זה ברור לי כל כך, המסרים שאני מקבלת מתרחבים, מעמיקים, הם מקיפים יותר ומדויקים יותר. 

גם העולם הגשמי השתנה; מלחמות, פילוג, ניסיונות חדשים להנהגה, לשינוי המפות של העולם. 

בתוך כל זה, בעולמות השונים, בהבדלי הידע בינינו לבין הנשמה שלנו, מה התפקיד שלנו? מה התפקיד שלנו בעולם הנוכחי ומה בעולם הבא? איפה באה לידי ביטוי האחריות שלנו?

בעולם הזה אנחנו שליחים. אנחנו חלק מהאמת האינסופית ועלינו להעביר אותה הלאה, ללמד אותה, ולהאיר עמה את הדרך.

בכל הדתות יש התייחסות לשליחים שונים, לרוב מגלים את משמעות השליח ויכולותיו הגדולות רק לאחר מותו, גם בזמנים האלה יש שליחים רבים בעולם, האמת היא שכולנו שליחים, אבל האם אנחנו ממשים את השליחות שלנו?

ממש כשם ש-12 השליחים של ישו אכלו מן הלחם ושתו מן היין שישו הגיש להם כדי לקחת על עצמם את השליחות להפיץ את בשורותו לעולם, כך גם אנחנו, שגמענו מהידע, שטעמנו מן האמת, שלמדנו את קוד החיים, שקיבלנו מסרים מדויקים עבורנו, צריכים לקבל על עצמנו את האחריות להפיץ את השליחות שלנו הלאה. 

כשהבעל שם טוב נגלה אליי והעביר אליי את קוד החיים, מיד הרגשתי את ההתחייבות שלי לדבר, את האחריות שקיבלתי פתאום. לא יכולתי לסרב. וזה לא היה פשוט, זה היה מסע ארוך עם אתגרים ומורכבויות אבל ידעתי, עמוק בתוכי שזה התפקיד שלי, זו השליחות שלי. 

ולכולנו יש שליחות, כולנו נקראים לדגל, מקבלים את המסרים, מבינים ומעמיקים באיך שהיקום שלנו עובד. 

 כמו שכתבתי קודם, כולנו שליחים. ואסור לנו לשבת ולקוות שאנשים אחרים סביבנו יבצעו את העבודה בשבילנו, אנחנו חייבים להיענות לקריאה ולקחת על עצמנו את התפקיד הזה. 

כל כך הרבה אנשים שומעים את הקריאה אל עבר הגשמת השליחות שלהם ומפחדים. הדחף להגשים את עצמנו תמיד מלווה בכל כך הרבה קולות מסביב; האם נצליח להתפרנס מזה? האם זוהי באמת השליחות שלי, מה יגידו בסביבה שלי, מה אעשה בדרך הנוכחית שבה אני הולך? האם עליי לנטוש אותה?

קבלו עכשיו ובחינם סדרת סרטוני הדרכה לחיים של בחירה חופשית

כל הפחדים האלה ברורים והגיוניים, הרי אנחנו חיים בעולם הגשמי והקריאה שלנו מגיעה מעולמות גדולים יותר, היא נשענת על מה שהנשמה שלנו יודעת ואולי אנחנו עדיין לא. אבל זה השיעור הנוכחי שלנו, של האנושות כולה.
בעבר, היו שיעורים של הישרדות ואחריהם שיעור של הוכחה עצמית ממש לפני השיעור הנוכחי של אחדות ומערכות יחסים.

אז למה לפני השיעור החשוב שלנו על אחדות היינו בשיעור של הוכחה עצמית? כי ברור שלפני שנחיה בשלום ובקהילות, אנחנו חייבים שכל אחד יהיה במקום שלו, במקום שבו הוא מגשים את עצמו, הוא מוכיח את עצמו, הוא מממש את השליחות שלו שאותה הוא ממלא בתשוקה ובמסירות. החיים בקהילות יתאפשרו רק כאשר אנחנו, כחברה, נוכל לאפשר לכל אחד לממש את השליחות שלו, לא נשפוט, לא נכריח אותו להיות משהו אחר לפי הצרכים שלנו, לא נסיט אותו מהדרך שלו ונוודא שהוא פועל מאהבה למה שהוא עושה, מתחושת שליחות. 

לכן, ההתעקשות שלנו על מימוש השליחות שלנו היא לא רק עבורנו, היא עבור האנושות כולה, עבור היכולת שלנו כחברה להתקדם לשיעור הבא, לאחדות הזו שאנחנו כל כך מייחלים לה ומחכים לבואה. 

קוד החיים מאפשר לנו כל כך הרבה בחיבור שבין העולם הזה לעולמות עליונים. 

בזכותו, אנחנו יכולים לסיים תהליכים שמשאירים רסיסים בעולם שלנו, יוצרים כאוס ומגבילים את התנועה. 

בזכות קוד החיים, אנחנו גם מקבלים כל כך הרבה ידע המאפשר לצורות החיים השונות, במימד הזה ובמימדים מקבילים לחיות במקביל ובשיתוף פעולה מבלי לפגוע זו בזו אלא להפך, לחיות בהפרייה הדדית ובהתעלות רוחנית.

השינוי שאנחנו יכולים לעשות בעולם הוא עצום. המידע שאני הולכת לחלוק בקורס השליחים הוא כל כך עמוק כל כך משמעותי. ולנו יש את הזכות להיות במעמד הזה. 

אז נכון, הבעל שם טוב ידע את הדברים האלה, הוא גם זה שהעביר אותם אליי, אבל הוא ידע שבזמנו, המידע לא יוכל להיקלט, הוא היה גבוה מידי לזמן ההוא וכעת, הוא קורא לנו, שנלמד, שנספוג את המידע, שנעבוד איתו ונעביר אותו הלאה. וזו זכות ענקית וגבוהה.

אני מזמינה אתכם להצטרף אליי לקורס הכל כך מיוחד הזה, ללמוד לעומק אתה שליחותנו בעולם, להעמיק בתפקיד שלנו.הקורס יאפשר לכם להפוך את השליחות שלכם לפרנסה, לעשייה כנה, חיובית וחשובה לעולם שלנו וליקום כולו. 

אני מאחלת לנו שחג הפסח יוציא לחופשי את השינוי שנועדנו להיות בעולם, שייתן לנו את האומץ לצאת מעבדות לחירות אמיתית.

אוהבת, רקפת. 

מוזמנים לשתף חברים נוספים על ידי לחיצה על הכפתורים מטה

פייסבוק
וואטסאפ
טלגרם
טוייטר

מאמרים

מסרים

המסר השבועי 5.5.24

מסר שבועי מפי הרמב"ם  הבוקר הגיעו אלינו הרמב"ם והסבירה לנו כיצד חיוך משפיע על הגוף הפיזי ועל השכל וביקש מאיתנו לחייך דווקא בזמנים קשים. אירועים קרובים: 🌞חניכת ראש חודש אייר

קרא עוד »

המסר השבועי- 7.4.24

יום ראשון, 7.4.2024, מסר מפי מטטרון בנוכחות משה, ישו, מוחמד, מרים ומריה. הבוקר הגיע אלינו מטטרון, בנוכחות משה, ישו, מוחמד, מרים ומריה, עם אחד המסרים הכי משמעותיים שקיבלנו.מטטרון הסביר לנו

קרא עוד »

המסר השבועי 24.3.2034

מסר שבועי מפי רבי נחמן מברסלב הבוקר הגיע אלינו רבי נחמן, לכבוד חג פורים ובתקופה של גלים אנרגטיים כל-כך חזקים, כדי להסביר לנו כמה חשובה המחילה כדי שנוכל לחיות באושר

קרא עוד »

המסר השבועי – 17.3.24

המסר השבועי מפי הרמב״ם הבוקר הגיע אלינו הרמב״ם, ודיבר איתנו על אנרגיות- האנרגיה הנשית, האנרגיה הזכרית, והכי חשוב- אנרגיית האהבה. המידע הזה הוא קריטי במסע שהאנושות עוברת, ובדרך שלנו לאחדות.

קרא עוד »

כתיבת תגובה