You are currently viewing על שליטה ואיזון – המסר של "סבא ישראל" על שלושת רמות השליטה בחניכת ראש חודש שבט

על שליטה ואיזון – המסר של "סבא ישראל" על שלושת רמות השליטה בחניכת ראש חודש שבט

על שליטה ואיזון – המסר של "סבא ישראל" על שלושת רמות השליטה בחניכת ראש חודש שבט:

היי אהובים, אמנם אנחנו כבר בחודש חדש והייתה לנו חניכה נפלאה לחודש אדר א, עליה אכתוב לכם בפעם האחרת, אבל הרגשתי שהיו מסרים מאוד חשובים בחניכה הקודמת ולכן אני כותבת לכם את המאמר הזה היום. 

בתחושה שלי המסר מהחניכה יכול לעזור להרבה אנשים. 

את חניכת ראש חודש שבט . ביצענו באיחור של מספר ימים , בעיקר בגלל אילוצים אישיים  וזה גרם לי לחשוב על מושג הזמן. על כך שכולנו ברגע הזה כל הזמן. בראש החודש. ידעתי שהחניכה תשפיע על ראש החודש, זה שכבר עבר, כי למרות שבעולם שלנו הוא עבר, בעולמות העליונים אין זמן ולמעשה כולנו חווים כל רגע, כל הזמן, גם עכשיו.

מי שהיה איתי בחניכות או בתהליכים בעבר יודע עד כמה חשוב לי להרגיש שהאנרגיה שמעבירה לי את המידע היא אכן אנרגיה גבוה. לכן כשבחניכה הרגשתי אנרגיה לא כל כך מוכרת מעל הכתף הימנית שלי והוא התחיל לדבר בסירוב להראות לי מי הוא . בדקתי האם אני יכולה לסמוך עליו ורק אז הסכמתי לשמוע.

הוא הציג את עצמו כסבא ישראל והגיע כדי לדבר איתנו על שליטה, הוא אמר שאנחנו, בני ובנות האדם, כבולים לנדרים ושבועות שהטלנו על עצמנו בחיינו. חלקם בינינו לבין עצמנו, חלקם בינינו לבין האדמה, הטבע וחלקם בינינו ובין אנשים אחרים. 

כשהתייחס לנושא השליטה הוא דיבר  על השליטה שלנו, של עם ישראל וגם של האנושות כולה. ואת השליטה הזו, הוא חילק לשלוש רמות:

הרמה הראשונה הייתה הניסיון הבלתי נגמר שלנו, לשלוט בעצמנו; ביצרים וברצונות שלנו, בדברים שמגיעים אלינו באופן טבעי ואנו מבזבזים זמן ואנרגיה יקרים במלחמה עצמית, בניסיון להימנע ממה שניתן לנו באופן טבעי ואין צורך להילחם בו. 

כאשר אנו בולמים את עצמנו; את הרצונות שלנו, את היצרים שלנו ("יצרים" מלשון "יצירה"), אנו מונעים מאנשי אחרים סביבנו, וגם רחוקים מאיתנו, לשחרר את היצר האישי שלהם. 

כולנו עושים את זה לפעמים; אנחנו מתביישים בעצמנו, עוצרים את עצמנו מלעשות את מה שאנחנו משתוקקים לעשות ומספרים לעצמנו שזה לא ראוי או שזה לא הזמן.
כמו רקדנית שחולמת לנוע, לרקוד, לעלות על הבמה אך מספרת לעצמה שהיא לא מספיק טובה, שהיא לא ראויה לעמוד על הבמה. ובכך, היא חושבת שהיא בשליטה אך בפועל, היא פוגעת בהגשמה שלה, באיזון. 

קבלו עכשיו ובחינם סדרת סרטוני הדרכה לחיים של בחירה חופשית

השליטה שלנו בעצמנו היא חשובה, היא משרתת אותנו בבסיסה, את היכולת שלנו להניע תהליכים, להתקדם, לשפר את עצמנו ואת חיינו., אבל יש הבדל בין דיוק של הדרך שלנו לעומת צמצום הנוכחות שלנו.כשהיא נעשית בכפייתות, היא מביאה עמה הרס, רגשות אצורים המחכים לפרוץ. נוסף על כך, התנועות שאנו יוצרים כאשר אנו מנסים לשלוט באנשים אחרים היא תנועת חסימה. היא משפיעה על אנשים אחרים בדברים כמעט בלתי מורגשים כמו בניסיון לסגור רכב, למשל, שפתאום סתם ככה לא מוכן להיסגר. משהו באנרגיה נחסם. הסביבה שלנו לא בהכרח תבין למה ענייני היום-יום נתקעים להם אך הניסיון שלנו לחסום את היצר של עצמנו, הנדר שנדרנו, הוא התנועה שחוסמת את האנרגיה. גם שלנו וגם של הסובבים אותנו.

 

הרמה השנייה היא השליטה שלנו בטבע; הוא אמר שאנחנו אוחזים בטבע בניסיון אינסופי לשלוט בו. ניסיון שאין בו שום צורך משום שאין לנו היכולת לשלוט בטבע. אנחנו הורגים בעלי חיים כדי לספק את הצרכים והרצונות שלנו, אנחנו מפרקים מבנים אנרגרטיים לצרכינו האנוכיים וכל זאת, למה? הרי הטבע מאזן עצמו בדרכו.
חשוב שנזכור כי כל התערבות שלנו תאזן את עצמה בתצורות שונות; ולכן אם אנחנו מנסים לשלוט בטבע במקום אחד במקום אחר בעולם הטבע ישלוט בנו. כך נוצרים דברים כמו אסונות טבע, תוקפנות בעלי החיים וכו'. כאשר אנו נלחמים על הנכחת השליטה שלנו על הטבע, על החי ועל הצומח כאחד, אנו מפרים את האיזון. הטבע מתפרץ עלינו כאשר אינו יכול להחזיק עוד את השליטה בו. אותה שליטה שאנחנו מנסים להפעיל מבחוץ. 

 

ברמה השלישית, אמר סבא ישראל שאנו מנסים להנכיח את שליטתנו גם באנשיםאחרים. אנחנו מנסים בכל מאודנו לשלוט במעשיהם, רעיונותיהם ורגשותיהם של אנשים אחרים וגם שם, אנחנו מבזבזים הרבה אנרגיה והרבה זמן שלנו; כל ניסיון לשלוט בבני אדם אחרים יאזן את עצמו במקום אחר בעולם.
בנקודה הזו, הסביר לנו סבא ישראל כי אנו מנסים לשלוט כל הזמן על האנשים הסובבים אותנו, בעיקר בסביבה הקרובה שלנו, אפילו בתוך הבית הפרטי של כל אחת ואחד מאיתנו.

 

למעשה כאשר אנו ערים לאדם חיצוני שמנסה לשלוט באנשים אחרים כמו דיקטטור או שליט אכזר אנו מתנגדים לכך בלי לשים לב שאנו פועלים כך בעצמנו, בתוך ביתנו. (נקודה חשובה לתשומת לב אישית)

 

בכלל, המסר כולו התמקד באיזון ובשחרור השליטה; גם אני התבקשתי לשחרר את השליטה מהניסיון לראות אותו, להבין במי מדובר, התבקשתי להעביר את המסר בלי להטיל ספק, לשחרר את כל החשדנות מכך שלא ראיתי את סבא ישראל, רק שמעתי אותו.

 

"כאשר האור מתגבר, נראה לכם כי החושך יורד אך למעשה, הם תמיד תמיד יהיו שווים".

 

סבא ישראל הזכיר לי את המדיטציה שביצעתי לילה לפני החניכה. הוא אמר שמסר האיזון הוא מסר חשוב שאסור לנו לזלזל בו. כאשר היום ארוך מהלילה בצד אחד של העולם, בצד השני זה הפוך וכך תמיד יהיה. האיזון בעולם הוא מופתי. 

 

לכן, תחושת השליטה היא אשליה. כאשר אנחנו מנכיחים את שליטתנו באדם אחר, במחשבותיו, ברעיונותיו במקום אחר בעולם, אדם אחר ירגיש גם הוא את השליטה משתנה בתוכו ובסביבתו.



חניכת ראש חודש היא חוויה מרגשת, מעייפת אבל מלאה במסרים חשובים ובמשמעויות נסתרות שיכולות לקחת את כולנו, ברמה האישית וברמה הגלובלית למקום טוב יותר. 

 

אני מזמינה אותך להצטרף אלינו לחניכת ראש החודש הבאה או לכל אחד מהאירועים הקרובים. 

 

מחכה לשמוע את התובנות שלכם מהמאמר 

שיהיה לנו חודש מלא באהבה, באיזון ובשחרור השליטה,

 

רקפת.

מוזמנים לשתף חברים נוספים על ידי לחיצה על הכפתורים מטה

פייסבוק
וואטסאפ
טלגרם
טוייטר

מאמרים

מסרים

המסר השבועי 19.5.2024

מסר שבועי מפי מנהיגי העולם יום ראשון, 19.5.2024 הבוקר הגיעו אלינו מנהיגי העולם, והסבירו לנו כמה כוח השפעה יש לנו על המנהיגים הנוכחיים שלנו, ונתנו לנו משימה לבצע ממש עכשיו

קרא עוד »

המסר השבועי 12.5.24

יום ראשון 12.5.2024, המסר השבועי מפי מיכאל המלאך הבוקר הגיע אלינו המלאך מיכאל, רגע לפני ערב יום הזיכרון, והעמיק לגבי האחריות הגדולה שיש לנו על האנושות כולה ונתן לנו משימה

קרא עוד »

המסר השבועי 5.5.24

מסר שבועי מפי הרמב"ם  הבוקר הגיעו אלינו הרמב"ם והסבירה לנו כיצד חיוך משפיע על הגוף הפיזי ועל השכל וביקש מאיתנו לחייך דווקא בזמנים קשים. אירועים קרובים: 🌞חניכת ראש חודש אייר

קרא עוד »

המסר השבועי- 7.4.24

יום ראשון, 7.4.2024, מסר מפי מטטרון בנוכחות משה, ישו, מוחמד, מרים ומריה. הבוקר הגיע אלינו מטטרון, בנוכחות משה, ישו, מוחמד, מרים ומריה, עם אחד המסרים הכי משמעותיים שקיבלנו.מטטרון הסביר לנו

קרא עוד »

כתיבת תגובה