You are currently viewing התנועה של תדר התפילה ומה שלמדנו בחניכת ראש חודש אדר א

התנועה של תדר התפילה ומה שלמדנו בחניכת ראש חודש אדר א

היי אהובים, 

חניכת ראש חודש אדר א' הייתה חניכה מרגשת ואינטנסיבית עם משמעויות אדירות לי ולכל מי שהצטרף אלינו בזום.

אנחנו עושים חניכת ראש חודש כבר למעלה משלוש שנים, למעשה החניכה הבאה תהיה חניכה מספר 40 🙂.

אבל למי שעדיין לא הצטרף לחניכה, אשתף שהחניכות הם תהליכים אנרגטים שבהם אנחנו עושים תהליך עבור העולם שלנו ובו בזמן, האנרגיה שעוברת דרכנו מאפשרת גם לגוף הפיזי שלנו לעבור תהליך עוצמתי.
איזה תהליך? שאלה טובה, בכל חניכה אני מגיעה בדיוק כמוכם עם ידע קטן מאוד על נושא החניכה ומתמסרת להיות צינור נקי להעביר את החניכה דרכי, בזמן שמי שצופה בחניכה הופך גם הוא לצינור ולוקח חלק בתהליכים החזקים שאנו עוברים. 

בכל חניכה מגיע ידע חדש ומרתק שעוזר לנו להבין עוד על העולם שלנו ועל הבריאה כולה. 

חניכת חודש אדר א' הייתה ארוכה יותר מבדרך כלל. והמסרים שקיבלנו שם היו כמו לקפוץ לתואר שני כשרק עכשיו סיימנו את כיתה ג'. 

 

בחניכה עצמה למדנו על 4 רבדים בהם נטמן תדר התפילה.

הרובד הראשון הוא רובד התנועה, מתושלח, שהוביל אותנו בחניכה הזו קרא לזה "רובד הזמן".
דיברנו על תנועת האינסוף שמשקפת את האמונה שלנו המתנקזת כולה לנקודת האמונה שלנו שעומדת במרכזה. כך עומדת התפילה שלנו מאוזנת ויכולה להישאר ולהשפיע על העולם לנצח. ממש כמו הספרה 8 שהיא סימטרית ומאוזנת וכאשר היא נשכבת על צידה, היא מהווה אינסוף ותנועתה לא נגמרת לעולם.

מתושלח קרא לזה "האמת הכמוסה" שכאשר היא שלמה וכנה היא מהדהדת החוצה ומפזרת את ההשפעה שלה על העולם. 

 

הרובד השני  עליו דיבר מתושלח היה "רובד המקום" שכדי להסביר אותו, הוא ביקש מאיתנו לכתוב את אותיות אהו"י.

א' שיקפה התרחבות, ממש כמו המים שנוזלים ותופסים מקום גדול יותר ויותר במרחב. 

ה' שיקפה את החמצן. את הנעת התנועה בתוך החמצן כמו חלקיקים שנחוצים לנו כדי לנשום.

ו' הייתה ניפוץ האשליה והספקות בהם אנחנו נתקלים בחיינו כל הזמן. 

וי'- י' היא הכול. לכן, התבקשנו לומר אותה עד תום המילה. כולל הד', כדי שנרגיש את הפה שלנו מתקמט לכדי חיוך מלא.

 

וזה החזיר אותנו לארבעת הרביעים. מה קורה כאשר אנחנו כותבים את האות י' בדפוס מארבעה כיוונים שונים? אנחנו מקבלים את השלם. את הכול. 

ארבעת האותיות מרכיבות מרובע סימטרי ושלם שבמרכזו, מתושלח הסביר שעומדת האמת. 



הרובד השלישי הוא הכוונה, לרובד זה מתושלח לא נתן שם אבל זהו רובד הדרך. כמו טיפה משעוות הנר שנפרדת מהנר ויוצאת אל דרכה אל המים. שם, בדרך הזו, שוכנת הכוונה שלנו.

אני קראתי לו "רובד התקתוקים". זהו הרובד בו אנו מתחברים לאנשים כדי להתחזק. מתושלח הסביר לנו שגם אם האמונה שלנו לא מספיק חזקה, אנו יכולים להתחבר לאנשים בעלי אמונה חזקה יותר כדי שכוונת התפילה שלנו תהיה כנה וחזקה יותר. 

כדי שנבין את זה ביקש מתושלח שבכוס המים שהבאנו איתנו לחניכה נצפה בחלקיקי האמת שנעים באי סדר בתוכה. באותם המים עשינו תנועת ספירלה כדי לחבר בין האמת העומדת במרכז לבין החלקיקים החיצוניים.

קבלו עכשיו ובחינם סדרת סרטוני הדרכה לחיים של בחירה חופשית

בחלק הרביעי והאחרון ראינו גלים רבים שנשברים; חלקם עגולים בגבהים שונים הנוגעים לעולם הבריאה וחלקם ישרים שנשברים, אך היה גם קו נוסף ישר, ממש כמו קו המסמל את האדם המת במוניטור השייך לעולם האצילות. 

הקו הישר שייך לעולם האצילות משום שהנשמה תמיד מחוברת, תמיד חיה, תמיד "פועמת" ולכן, הקו הישר מסמל את נצחיות הנשמה.

 

למעשה, הרבדים עובדים ארבעתם יחד ונמצאים אחד בתוך השני. תפקידם לוודא שאנחנו מבינים שתדר התפילה ממשיך לנוע כל הזמן בדרכים שונות. התנועות משתנות ומתאימות עצמן לרובד שבו הן נמצאות כדי לאפשר שהתפילה לעולם לא תפסיק להתקיים. 

 

כמו שאתם מבינים, החניכה הזו הייתה ברמה גבוהה מאוד. נראה שהחניכות הולכות ונעשות משמעותיות יותר. ביחוד לאור המצב שבו אנחנו מצויים; כולנו מתפללים כל הזמן, על המלחמה, על החיילים, על השבים והשבות ודווקא עכשיו, החניכה הזו נועדה להגיד לנו את רמת התמיכה של כל אשר נברא, בנו ובתפילות שלנו.

וגם, ולא פחות חשוב, המסרים נועדו להזכיר לנו מאיזה מקום עלינו להתפלל. ממקום של הודיה ולא ממקום של בקשה ופחד. ובגלל זה, הגיע המסר שאנחנו חייבים להגות את האות י' עד סופה כדי שתביא אותנו לחיוך, להודיה, להכרה של הטוב שסביבנו ושל התמיכה של האנרגיות השונות בעולם. 

 

אחד המסרים שהודגשו הוא חוסר הידע שלנו. הספק שלנו לגבי המלחמה נובעת מחוסר הידע שלנו לגבי האפשרויות שלנו. עדיין לא חווינו מציאות של שלום וקהילות ולכן, אנחנו לא יודעים איך תיראה המציאות שלנו כשתיגמר המלחמה הזו. מכאן, נובע הספק. אבל העולם האינסופי מציג אינסוף אפשרויות ואם נכיר בערך שלהן, בפוטנציאל שנחיה פה חיים טובים יותר בסוף המלחמה. אסור לנו לתת לספק הזה להקפיא את האמונה שלנו, את התפילה שלנו.

בסוף החניכה הבנתי שאם אני לא מאמינה במשהו, עדיף שאתפלל על מה שאני כן מאמינה בו, שהתפילה תהיה שלמה עד שהאמונה תתחזק והספק ידעך. 

 

יצאנו מהחניכה עם יותר שאלות מאשר תשובות. וזה ממש ממש בסדר. אנחנו כאן כדי להמשיך להקשיב, להתפלל, ולזכור שהמסרים שמגיעים אלינו מגיעים בזמנם והאתגר להבין לעומק את הדברים. וזה בסדר גם לא לדעת, לא להבין עד הסוף, פשוט להתמסר

 

את הנושא של החניכה הבאה כבר נתנו לנו , ואני מרגישה שגם הפעם יתנו לנו מידע שעוד לא שמענו עליו ויקפיצו אותנו עוד כיתה. הנה המסר שנתנו לנו על החניכה הקרובה 

"בחניכה הקרובה ניקח אתכם עימנו לראות את חלוקת גרמי השמיים המתפרסים בין המימדים והמרחבים השונים וכיצד התדר שלהם מתקיים במעברים , כך תוכלו להבין את התנועה של כל אחד מכוחות הטבע הנוכחת בכיוונים השונים."



אני כבר מתרגשת לקראת החניכה הבאה שתתקיים ביום א', 10 במרץ 

גם אתם מרגישים את השינויים באוויר ומתרגשים כמוני? 

מחכה לכם בחניכה 

רקפת 

 

הנה הלינק להצטרפות לחניכת ראש חודש אדר ב 

https://bareket-live.co.il/newmoon40-adar-b/

מוזמנים לשתף חברים נוספים על ידי לחיצה על הכפתורים מטה

פייסבוק
וואטסאפ
טלגרם
טוייטר

מאמרים

מסרים

המסר השבועי 19.5.2024

מסר שבועי מפי מנהיגי העולם יום ראשון, 19.5.2024 הבוקר הגיעו אלינו מנהיגי העולם, והסבירו לנו כמה כוח השפעה יש לנו על המנהיגים הנוכחיים שלנו, ונתנו לנו משימה לבצע ממש עכשיו

קרא עוד »

המסר השבועי 12.5.24

יום ראשון 12.5.2024, המסר השבועי מפי מיכאל המלאך הבוקר הגיע אלינו המלאך מיכאל, רגע לפני ערב יום הזיכרון, והעמיק לגבי האחריות הגדולה שיש לנו על האנושות כולה ונתן לנו משימה

קרא עוד »

המסר השבועי 5.5.24

מסר שבועי מפי הרמב"ם  הבוקר הגיעו אלינו הרמב"ם והסבירה לנו כיצד חיוך משפיע על הגוף הפיזי ועל השכל וביקש מאיתנו לחייך דווקא בזמנים קשים. אירועים קרובים: 🌞חניכת ראש חודש אייר

קרא עוד »

המסר השבועי- 7.4.24

יום ראשון, 7.4.2024, מסר מפי מטטרון בנוכחות משה, ישו, מוחמד, מרים ומריה. הבוקר הגיע אלינו מטטרון, בנוכחות משה, ישו, מוחמד, מרים ומריה, עם אחד המסרים הכי משמעותיים שקיבלנו.מטטרון הסביר לנו

קרא עוד »

כתיבת תגובה