You are currently viewing לעשות פסח באנרגיות שלנו

לעשות פסח באנרגיות שלנו

היי אהובים, 

חג החירות מתקרב וכל כך הרבה מאיתנו עסוקים בניקיון המרחב שלנו. בסדר, במיון, בהשלכה ובהשארה. 

הרבה מהמהות בחג הזה היא בשחרור. 

גם הניקיון, הבחירה לשחרר חפצים מסוימים בהם אנחנו נאחזים, לבחור אולי לארגן מחדש את המרחב שלנו כדי שיהיה לנו יותר נוח לנוע בו בחופשיות. כל מנהגי החג כמו שואלים אותנו: "מה יעשה אתכם יותר חופשיים?". 

אז בהקשר הזה, רציתי לכתוב לכם היום על ניקיון אנרגיות מהמרחב הרוחני שלנו.

אני אתחיל מסיפור:

לא מזמן נרשמה מישהי לסדנת חיבור למדריך הרוחני, יום לפני הסדנה, תמיד נשלחת תזכורת כי נרשמים רבים מבצעים את ההרשמה מראש ולא תמיד זוכרים. אחרי התזכורת, הבינה הבחורה שנרשמה שהיא לא תוכל להגיע וביקשה להירשם לתאריך אחר. 

קבענו יחד תאריך חדש אבל גם בו היא לא הצליחה להגיע. וזה קרה שוב ושוב. עד שלבסוף, נראה שהיא הבינה שזה לא הזמן הנכון עבורה וביקשה החזר.

ואני שמחתי לתת לה אותו.

מקרה אחר קרה לי בקורס התקשור שלי.
מתעניינת רצתה לשמוע פרטים על הקורס ובשיחת היעוץ ,דיברה בצורה מאוד לא יפה לאחת מנשות הצוות שלי. 

"שחררי אותה באהבה" אמרתי לה. 

הרבה אנשים לא היו מוותרים ומנסים לשכנע את שתיהן להישאר. בדרך כלל בגלל מחשבה על ההכנסה שזה יאפשר, אבל אני כבר למדתי שאם האנרגיה לא תואמת אז עדיף לא לאחוז.

בבחירת האנשים שלנו אנחנו למעשה מקבלים החלטה לגבי עצמנו. מערכות יחסים רבות בחיים שלנו גוזלות מאיתנו הרבה מאוד אנרגיות. האנשים שסביבנו מהווים את הסביבה הרוחנית שלנו, אנחנו מושפעים מהם, מתקשרים איתם ורואים איך דברים בעצמנו משתקפים מהם. לכן, אנחנו חייבים לוודא שהחברה שלנו ממלאה אותנו באנרגיה ולא מרוקנת אותנו. בכל מערכת יחסים חשוב להציב גבולות, לוודא שאנחנו מתמלאים מהחיבור ואם לא, לראות איך ניתן לשנות את המינון או את השיח כדי שמערכת היחסים תהיה טובה. אם זה לא עובד, יכול להיות שנכון יהיה לוותר על מערכת היחסים. זה קשה, אבל זה חשוב. זה ניקיון שהנפש שלנו צריכה כדי להתקדם וכדי להתמלא. כדי לפנות מקום למערכות יחסים בהן אנו בהתפתחות, בתנועה ובהפריה הדדית. 

לכן, בשני המקרים שמחתי מאוד לשחרר את המתעניינות. כי ברור לי שהחיבור שלהן אליי ולצוות שלי הוא לא מדויק. בעצם כאשר אנחנו מפנים דברים שאינם מדויקים לנו, אנחנו מאפשרים לדברים נכונים להגיע. 

בדיוק כמו בחלל הגשמי שלנו, אם החלל שלנו עמוס בחפצים שלא מדויקים לנו. אם יש לנו שידה בבית שאין בה שימוש, היא תופסת מקום שנועד לחפץ שכן מדויק לנו.

קבלו עכשיו ובחינם סדרת סרטוני הדרכה לחיים של בחירה חופשית

 חפץ שאנחנו צריכים כמו מיטה עבור -חיית המחמד שלנו או לפעמים אפילו חפץ שאין לו שימוש פרקטי אבל יש לו ערך סנטימנטלי והוא משמח אותנו כמו משהו שקנינו בטיול עם אדם אהוב וזה מזכיר לנו את הזמן שבילינו יחד.
ובהקשר הזה, חשוב מאוד שחפץ סנטימנטלי יהיה כזה שמחזק אותנו ומשמח אותנו ולא כזה שמעציב ומכאיב לנו. לכן, מומלץ מאוד שלא להשאיר בחדר השינה שלנו תמונות של יקרים שלנו שנפטרו כי לא היינו רוצים להנציח את כאב הלב ואת האובדן לפני השינה ובכל קימה בבוקר. זה מעצים ומחבר לשים לאותו אדם שנפטר או אנשים שכבר לא איתנו פינה בבית שבה אפשר להדליק נר, להתחבר, לחשוב עליהם ובעיקר, להתחזק מהחיבור ולתת מקום לזיכרון שלהם.


אנחנו רוצים להשאיר במרחב שלנו חפצים שמשמחים אותנו, שעושים לנו טוב ומעצימים אותנו.

כך גם הזמן שלנו והמרחב האנרגטי שלנו. ברגע שהכוס הזו מלאה בדברים שאינם מדויקים, אנחנו לא פנויים לאנשים שאנחנו רוצים להקיף את עצמנו בהם, לרעיונות חדשים וממלאים, לעשייה מבורכת. לפעמים צריך לתת לכוס להתרוקן כדי להתמלא מחדש.

בנוסף, אנחנו נראה שכאשר אנחנו עוסקים בדברים שלא מדויקים לנו, אנחנו כל הזמן מתמודדים עם התנגדויות, דברים מרגישים תקועים. 

זה כמו לנסות להתיר סדרת קשרים בשרשרת שאף פעם לא נגמרת. במקום לקדם ולהתקדם יחד, כל התקשורת תהיה סביב בעיות וקשיים ותמיד יהיו רעשי רקע, דברים בתקשורת הזו שלא עד הסוף עובדים. קצת כמו להתיר קשר בשיער כשרוח חזקה מפריעה לנו כל הזמן. זה לא נעים ולא כדאי.

הניקיון הזה של המרחב שלנו, האנרגטי והגשמי, מביא אותנו לשאול הרבה שאלות לגבי מה האנרגיות שאני רוצה סביבי. כמו בדוגמה עם השידה – פסח מאלץ אותי לחשוב האם אני זקוקה לשידה הזו? מה הניצול האידיאלי לחלל שלי? איך אני רוצה שהבית שלי יראה? כך גם בניקוי המרחב האנרגטי שלי. למשל, בסיפור הזה של המתעניינת שדיברה לא יפה לצוות שלי, שאלתי את עצמי: מה הגבולות שלי? ואיך אני שומרת על הגבולות של אנשי הצוות שלי. למעשה, זאת שאלה של גבולות. וכאשר הגבולות שלנו נפרצים במקום מסוים, הם נפרצים במקומות נוספים עד שאני שמה לב ושומרת עליהם, עד שאני מציבה את הגבול מחדש. ממש כמו שאני ידעתי ששיח לא נעים כלפי מישהו מהצוות שלי הוא בגדר חציית גבול.
ולכן, בשאלה מה נכון לי? האם נכון לי להשאיר במרחב שלי משהו שגוזל ממני או מהצוות שלי אנרגיה, הייתי צריכה לחשוב איך אני רוצה לנצל את החלל הזה.

והבחירה לשחרר אותה הייתה מדויקת עבורנו בפינוי מקום לדברים מדויקים יותר ונכונים יותר שהוצאת האנרגיה בהם דורשים תהיה חיובית ומקדמת. 

זה נראה כמו דברים שוליים אולי. מה הערך הגדול בלהזיז שידה? בלשנות את החדר? או אפילו בלשנות או לפנות מערכת יחסים בחיים שלנו שכרגע לא מקדמת אותנו. אבל האמת שהתנועה תשפיע עלינו בכל המימדים. 

התנועה הקטנה הזו בחדר תביא איתה תנועה במרחבים אחרים; פתאום נרגיש שינויים ותזוזות בחיים המקצועיים שלנו, פתאום נפגוש אולי זוגיות חדשה ואולי גם דברים גשמיים. כי כשאנחנו מאפשרים לדבר מה לצאת מהמרחב, יש מקום לדברים חדשים להיכנס, להתחדש. 

אז שיהיה לנו חג חירות שמח, שהמרחב הגשמי והאנרגטי שלנו יהיה חלל בריא ושמח שמאפשר לכולנו חופש תנועה, יכולת לצמוח ומיקוד אנרגיה על הדברים שמקדמים אותנו ומשמחים אותנו. 

ושכל השבים יחזרו למשפחות שלהם כי המקום שלהם נשמר ומחכה שהם ישובו וימלאו אותו

אוהבת, 

רקפת. 

מוזמנים לשתף חברים נוספים על ידי לחיצה על הכפתורים מטה

פייסבוק
וואטסאפ
טלגרם
טוייטר

מאמרים

מסרים

המסר השבועי 5.5.24

מסר שבועי מפי הרמב"ם  הבוקר הגיעו אלינו הרמב"ם והסבירה לנו כיצד חיוך משפיע על הגוף הפיזי ועל השכל וביקש מאיתנו לחייך דווקא בזמנים קשים. אירועים קרובים: 🌞חניכת ראש חודש אייר

קרא עוד »

המסר השבועי- 7.4.24

יום ראשון, 7.4.2024, מסר מפי מטטרון בנוכחות משה, ישו, מוחמד, מרים ומריה. הבוקר הגיע אלינו מטטרון, בנוכחות משה, ישו, מוחמד, מרים ומריה, עם אחד המסרים הכי משמעותיים שקיבלנו.מטטרון הסביר לנו

קרא עוד »

המסר השבועי 24.3.2034

מסר שבועי מפי רבי נחמן מברסלב הבוקר הגיע אלינו רבי נחמן, לכבוד חג פורים ובתקופה של גלים אנרגטיים כל-כך חזקים, כדי להסביר לנו כמה חשובה המחילה כדי שנוכל לחיות באושר

קרא עוד »

המסר השבועי – 17.3.24

המסר השבועי מפי הרמב״ם הבוקר הגיע אלינו הרמב״ם, ודיבר איתנו על אנרגיות- האנרגיה הנשית, האנרגיה הזכרית, והכי חשוב- אנרגיית האהבה. המידע הזה הוא קריטי במסע שהאנושות עוברת, ובדרך שלנו לאחדות.

קרא עוד »

כתיבת תגובה