You are currently viewing נעשה ונשמע

נעשה ונשמע

"אני מאפשרת לנשמה שלי למלא את החלל בין מה שאני יודעת למה שהיא יודעת."

המשפט הזה שעלה לנו בחניכת ראש חודש ניסן האחרונה מפי מלאכי השרת מלווה אותי מאז. אני מרגישה שהוא מתאר את הדרך שעברתי בשנים האחרונות עם התקשור ועם היעוד שלי. אבל האמת היא שאני חושבת שהוא מתאר את הדרך שכולנו עוברים בחיים בזמנים מורכבים כשעלינו להאמין ורק אח"כ לראות את התוצאות. לכן החלטתי לכתוב על כך מאמר כדי שנוכל יחד לשים את האצבע על הזמנים בהם אנו נדרשים להתנהל ב'נעשה ונשמע'. 

בימים האלה של מלחמה בהם אנחנו מתבקשים לעשות תהליכים חשובים בלי שנדע מה יהיו התוצאות שלהם וגם בחניכה האחרונה בה עברנו קידודים עוצמתיים מאוד בלי להבין בדיוק מה אנחנו עוברים, מהדהד לי כמה חשוב לי לקבל את המסרים ב"נעשה ונשמע." למעשה מאז שהתבקשתי להעביר את המסרים לפני עשור ואת החניכות לפני כמה שנים, למדתי שרב הנסתר על הגלוי, אמנם אני זאת שמעבירה את המידע אבל פעמים רבות אני לא מבינה חלק גדול מן המידע ואני לומדת אותו תוך כדי תנועה, יחד אתכם, בן אם זה במסרים או בחדשות המלאכים אליהם אני מתכוננת בכך שאני שואלת אותם שאלות שעלו לי בעקבות המסר ומבקשת הבהרות.  

למדתי שלפעמים אני יכולה לשאול שאלה ויגידו לי שזה עדיין לא הזמן להבין את התשובה ושגם זה בסדר ואני צריכה לשחרר את הצורך להבין ברגע הזה.

מי שמתרגל מדיטציות ומצליח לזהות מסרים, או אפילו רק מאפשר לעצמו לזמן את העתיד כמו שאנחנו עושים בקורס תקשור למשל, יודע שהרבה פעמים אנחנו נכנסים למדיטציה ורואים סיטואציה עתידית מרגשת, בה אנחנו מגשימים דבר מדהים וההתמודדויות היומיומית העכשוויות שלנו כבר נפתרו ואז אנחנו פוקחים את העיניים ונזכרים במציאות שאנחנו חיים בה וחווים תסכול בין הרצוי למצוי, אנחנו לא מבינים איך נצליח לסגור את הפער בינהם. 

בתור מישהי שחיה את התקשור ברמה יומיומית ומלמדת איך להשתמש בתקשור ביום יום,  אני הרבה פעמים רואה ויז'ן של העתיד והוא נראה רחוק מאוד מהמציאות שלי באותו הרגע. כשאני מבקשת מהמלאכים לדעת איך אני אגיע לשם, שיראו לי את הדרך ואת מה אני צריכה, לעשות הם עונים לי "צעד ,צעד, הכול יתגלה תוך כדי תנועה" 

לפעמים אני אפילו מטילה ספק כי הפער כל כך גדול והם עונים לי "תאמיני בך ובבריאה וזה יקרה" 

נכון, זה מאתגר מאוד לחיות דבר אחד ובו זמנית להחזיק את הידיעה שקיים דבר אחר, אבל לשמחתי עם השנים למדתי לעשות את זה, לסמוך ולאפשר לתהליך לקרות. 

בחניכת ראש חודש ניסן זה בדיוק מה שקרה. קיבלנו קידודים עוצמתייים. לאורך החניכה, עברו בי צמרמורות חזקות מאוד. הדברים שהתבקשנו לעשות הרגישו כמעט טכניים, השתמשנו ב-72 שמות הבורא, תקתוקים שונים, כיוונים, תנועות. הכול  נמסר אלינו כמעט ללא הסבר ולמרות זאת, העברתי את המסר כמו שהוא. 

הידיעה שאנחנו מקבלים תמיכה מלאה והתחושה שמערסלים אותנו מאפשרות לי להתמסר ולהיות צינור למידע גם אם אינני מבינה אותו. 

קבלו עכשיו ובחינם סדרת סרטוני הדרכה לחיים של בחירה חופשית

אז מתי אנחנו נדרשים להתנהל ב"נעשה ונשמע"?

  1. קודם כל כשאנחנו לא יודעים את התשובה. אם יש דבר שאנחנו רוצים לפתור, זה יכול להיות קושי שאנחנו מתמודדים איתו הרבה זמן וניסינו להבין ולפעול דרך מה שאנחנו מבינים מהשכל אבל זה עדיין לא קרה. אז, הגיע הזמן להרפות ולאפשר לבריאה לסדר את הכול. 

  2.  אם יש לכם משהו שאתם רוצים להגשים ואתם מרגישים שזה גדול מידי ואולי אין לכם את מה שצריך כדי להוציא את זה לפועל. 

  3. אם עשיתם מדיטציה וראיתם את עצמכם עושים משהו שמעולם לא דמיינתם שהוא אפשרי עבורכם אבל הנה הוא הופיע מולכם,זכרו שאם דמיינתם את זה או חלמתם או הראו לכם במדיטציה סימן שזה אפשרי עבורכם ושהנשמה שלכם מממשת את זה כבר במימד אחר ולכן זה אפשרי עבורכם גם בגלגול הזה ובמימד הזה

למעשה המשמעות של 'נעשה ונשמע' היא לתת מקום למה שאנחנו יודעים, לא בשכל אלא בנשמה. הנשמה שלנו יודעת את הדרך מתוך החיבור שלה אל הבריאה ולכן היא יכולה להוביל אותנו, כל מה שעלינו לעשות הוא להקשיב לסימנים בדרך, להאמין. לעשות צעדים גם כשאנחנו לא יודעים מה תהיה השפעתם ולנתק את הצורך להבין, את המדע, את ההוכחות, את כל מה שסביבנו בעולם הגשמי ומפריע לגוף שלנו לקבל על עצמו את התהליכים שאנחנו צריכים לעבור. 

וכל זאת, לא כי המידע לא יעבור, לא כי אין היגיון ברור ועמוק מאחורי הדברים אלא בגלל שלפעמים לוקח זמן עד שהוא נגלה אלינו. עד שאנחנו מבינים מה עומד מאחורי הצעדים שאנחנו מתבקשים לעשות. כי לפעמים גם אם יסבירו לנו הכול עכשיו, לא נצליח להבין כי אנחנו עוד לא בשלים לראות את התמונה השלמה. 

אחרי החניכה, כתבה לי אורנה גינדי המקסימה, שעשתה איתי כבר תהליכים רבים תוספות נוספות , היא כתבה כך- 

"כאשר אלוהים מלמד את משה מהי אמונה מעל הדעת, הוא מצביע על הלבנה ביום המולד שלה, ככשהיא לא נראית , אולי בפס צר והוא אומר לו ״כזה ראה וקדש״, הכוונה להאמין שצורתו השלמה והמלאה תתגלה אלינו בעתיד, אפילו שהעיניים הגשמיות לא רואות 

גם את זה מסביר הרב״ש במאמר.

בכל מדרגה שאנו משיגים יש שתי בחינות – אחוריים ופנים. ובלשון המאמר: ״שבחינת הכנה אל הדבר נקראת אחור, ובחינת השגת הדבר נקראת פנים. ועל דרך זה יש בתורה בחינת נעשה ובחינת נשמע״. 

וכשמקיימין תורה ומצוות בבחינת עושי דברו, מטרם שזוכים לשמוע, נקראות המצות בשם בחינות אחור.

וכך אנחנו בחניכה עשינו את התהליך לכאורה באופן טכני על פי ההנחיות. 

אבל כשזוכים לבחינת לשמוע זה נקרא בלשון הזוהר 'בחינת פקודין' מלשון 'פיקדון' . כי  בכל מצוה או שמותיו של הקדוש ברוך הוא שנחקקו בנו היום מופקד אורה של מדרגה מיוחדת. 

מרגישה שזכינו היום במדרגה מיוחדת שהיא עדיין בבחינת אחוריים והבטחה לעתיד לבוא עבורנו." 

בחניכה, זכינו להבטחה. לאחר שביצענו את הפעולות הטכניות; מתקתקים, קוראים ב-72 משמות ה', קיבלנו הבטחה. שהמסרים עוד יהיו ברורים לנו, שעוד נבין את המצוות מלפנים ומאחור. בשתי הבחינות. 

ובתוך המקום המיוחד הזה, יש לנו המון אחריות. לבצע את הדברים אותם אנו מתבקשים במסרים. דווקא עכשיו, כשכאן, בעולם הגשמי, אנו חווים חוסר וודאות, חוסר הבנה של הדברים שעומדים מאחורי כל מה שקורה. 

בסוף החניכה, לאחר אותה הבטחה שהדברים עוד יובהרו, שעוד נבין הכול, קיבלנו משימה לבצע שוב את אותו התהליך בתחילת חודש מאי. ובנוסף, כדי שנוכל לחיות פה בשלום, כדי שלאחר שהמלחמה הזו תיגמר נוכל לחיות פה אחרת, בשלום בין העמים ובינינו, התבקשנו לטבול בחג השבועות 18 פעמים ובכל פעם לומר: "כי נחיה כאן בשלום." 

 

כי גם אם אנחנו לא יודעים איך, גם אם לא ברור לנו מתי ובאיזו צורה מדויקת, עלינו להאמין שיש לנו דרך לחיות כאן בשלום. שאנחנו לא חייבים לחיות ככה. ושעלינו לעשות פעולות כדי להגיע לשם. גם פעולות שאנחנו לא לגמרי מבינים, "לאפשר לנשמה שלנו למלא את הפער בין מה שאנחנו יודעים, למה שהיא יודעת."

נעשה ונשמע. 

אוהבת,

רקפת. 

מוזמנים לשתף חברים נוספים על ידי לחיצה על הכפתורים מטה

פייסבוק
וואטסאפ
טלגרם
טוייטר

מאמרים

מסרים

המסר השבועי 5.5.24

מסר שבועי מפי הרמב"ם  הבוקר הגיעו אלינו הרמב"ם והסבירה לנו כיצד חיוך משפיע על הגוף הפיזי ועל השכל וביקש מאיתנו לחייך דווקא בזמנים קשים. אירועים קרובים: 🌞חניכת ראש חודש אייר

קרא עוד »

המסר השבועי- 7.4.24

יום ראשון, 7.4.2024, מסר מפי מטטרון בנוכחות משה, ישו, מוחמד, מרים ומריה. הבוקר הגיע אלינו מטטרון, בנוכחות משה, ישו, מוחמד, מרים ומריה, עם אחד המסרים הכי משמעותיים שקיבלנו.מטטרון הסביר לנו

קרא עוד »

המסר השבועי 24.3.2034

מסר שבועי מפי רבי נחמן מברסלב הבוקר הגיע אלינו רבי נחמן, לכבוד חג פורים ובתקופה של גלים אנרגטיים כל-כך חזקים, כדי להסביר לנו כמה חשובה המחילה כדי שנוכל לחיות באושר

קרא עוד »

המסר השבועי – 17.3.24

המסר השבועי מפי הרמב״ם הבוקר הגיע אלינו הרמב״ם, ודיבר איתנו על אנרגיות- האנרגיה הנשית, האנרגיה הזכרית, והכי חשוב- אנרגיית האהבה. המידע הזה הוא קריטי במסע שהאנושות עוברת, ובדרך שלנו לאחדות.

קרא עוד »

כתיבת תגובה