You are currently viewing מה היעד שלנו? כולנו כמדינה וכל אחד מאיתנו בנפרד?

מה היעד שלנו? כולנו כמדינה וכל אחד מאיתנו בנפרד?

 

היי אהובים,

כפי שאתם יודעים בכל יום ראשון מגיע אלינו המסר השבועי, הרבה פעמים המסר נשמע פשוט אבל למעשה יש בו רבדים נוספים. בשבוע שעבר ובשבוע שלפניו הגיעו מסרים מורכבים עם המון משמעויות שעל חלקן דיברנו והסברתי בזום "חדשות המלאכים".

 למי שלא יודע, "חדשות המלאכים" הוא זום שבועי יחד איתי שבו אנחנו לומדים את המשמעויות העמוקות של המסר וכיצד ליישם אותו במלואו. כיוון שהמסרים הללו היו מורכבים החלטתי לרשום עליהם במאמר הזה.
אין ספק שאנחנו קופצים כיתה והולכים ומתקדמים עם המסרים ממש כמו עם החניכות ובכלל, כל המסרים מעמיקים וזה מרגש ומעלה המון מחשבות ושאלות. 

כמו שאמרתי, אני מסיימת כל מסר כזה עם המון שאלות ואני בטוחה שגם אתם. גם ברמת האישית, גם ברמת המדינה שלנו ואפילו ברמה העולמית. 

בבסיס, עומד המסר הבא: עלינו לדעת לאן אנחנו רוצים להגיע ולשם להסתכל. נשמע מובן מאליו, נכון? פשוט להביט לכיוון אליו אנחנו צועדים? אז ממש לא.
כי נראה שבכל כך הרבה רמות יש לנו המון הסחות דעת שמונעות מאיתנו להסתכל לכיוון היעוד שלנו. 

המלחמה הזו היא דוגמה מעולה: אנחנו נמצאים כרגע במצב לא טבעי ולא טוב לנו, לחימה, חטופים בעזה, חיילים שמסכנים את חייהם, פחד ואלימות. אנחנו רוצים שהמלחמה תיגמר, אנחנו רוצים להגיע למצב של שלום, המצב הטבעי לנו. אבל במקום להמשיך להביט אל עבר היעד של סיום המלחמה, אנחנו מוסחים כל הזמן על ידי דיבורים על מלחמה בצפון, על מלחמת אחים, על חששות וחרדות שרק מסיחים את דעתנו. אנחנו רוצים להגיע לשלום אך מסתכלים לכיוון הלא נכון.

אחד הדברים שהסבירו לנו במסר הוא המשמעות האנרגטית של הכיוונים , כאשר החיבור הוא בין כיווני השמיים לבין הבריתות האינסופיות שיש לנו ביקום, שימו לב כי יש בריתות לכל העמים ולכל הדתות וההתייחסות היא לכל הבריתות כמכלול ועל פי החלוקה הבאה.

הבריתות מחולקות לארבעה סוגים: ברית הגנה, ברית המשכיות, ברית חיבורים וברית שחרור העבר ושינוי קארמות. 

בריתות קיימות בין כיווני השמיים האלה: 

המערב- הוא החסד, נקבי, מכיל, בריתות מאפשרות חיבורים.

הדרום- בריתות ההמשכיות, הסתכלות קדימה. 

המזרח- הוא הדין, בריתות הגנה, אנרגיה זכרית. 

הצפון- בריתות שחרור העבר ושינוי הקארמות.

חשוב לציין שלא מדובר בארבע בריתות אלא בבריתות רבות שמחולקות לארבעת הסוגים שכתבתי. ברית מילה למשל, מתיישבת על כיוון דרום, ברית ההמשכיות. 

בתור התחלה, דיברנו על ציר בין מעבר למזרח שהוא המעבר בין אנרגיה זכרית ממזרח לאנרגיה נקבית במערב. העולם שלנו הולך לכיוון האנרגיה הנקבית. האנושות לומדת להכיל, לקבל, לשמוע ולהקשיב לכאבים, להיות פתוחים לחיבורים. 

לעומת זאת, אנחנו פה בארץ חיים כל הזמן על התפר שבין ההגנה, הדין, המלחמתיות מן המזרח לבין האנרגיה הנקבית הנכונה לייצר הנהגה מעגלית, לפתוח את הראש לחיבורים ולהפסיק את הפילוג והשנאה.
אנחנו נאלצים להגביר את האנרגייה הזכרית משום שאנחנו מבטלים את האנרגיה המערבית, הנקבית, המכילה ולכן, אנחנו חייבים לשלוח נשים (או גברים  שמחוברים לאנרגיה הנקבית שבהם) להיות בעמדות שליטה כדי שיוכלו להכיל את השינוי אליו מתקדם שאר העולם ואליו גם אנחנו נכונים להתקדם. 

קבלו עכשיו ובחינם סדרת סרטוני הדרכה לחיים של בחירה חופשית

אז איך כל זה מתקשר למסר איתו פתחנו? להסתכל לכיוון אליו נרצה להגיע:

 אסתר המלכה, למשל, שנולדה כהדסה בהתחלה לא ידעה שיש לה יעד אדיר וחשוב. הדסה הרגישה את האנרגיה הנשית שלה אך רק לאחר שהיא נבחרה למלכה היא והבינה שעליה לעשות שינוי, שהיא נבחרה לחיות בחצר המלכות ולשנות את הכיוון אליו הולך המלך. היא הביטה אל עבר הארמון וכיוונה את האנרגיה שלה דרום-מזרחה. אל עבר האנרגיה הזכרית. אל עבר ההגנה. היא הפכה להיות אסתר כי לא ניתקה את המבט שלה מהיעד שלה ומהיעוד שלה וככה, היא יכולה הייתה ליצור לעצמה את השינוי שהיא רצתה ולהציל את העם היהודי שבבסיס שלו, עומדת ההשתחררות מהעבר, ההתקדמות הלאה. 

אסתר עשתה את המעשה האדיר שלה, את השינוי ברמה הלאומית אבל חשוב לזכור שהמסר על פיו אנחנו צריכים להשאיר את המבט שלנו תמיד ביעד אליו אנחנו מכוונים נכון גם ברמה האישית. 

כאשר אנחנו לא מביטים אל עבר המקום אליו אנחנו רוצים ללכת הגופים שלנו מתפצלים. אנחנו צריכים להסכים שהנשמה שלנו תוביל אותנו אל המקום אליו אנחנו צריכים ללכת. וזה אומר להיות קשובים ומובלים על ידי הנשמה כבר כילדים. הנשמה שלנו באה לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר כאשר אנחנו ילדים. עד גיל 7 לכל המאוחר, אנחנו מבינים את היעוד שלנו, את היעד שלה במימדים שונים. 

ילדים מרגישים את החיבור שלהם לבריאה, לנשמה שלהם בצורה צלולה הרבה יותר. 

לכן, כדי להבין לאן להביט, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו: מה רצינו לעשות כילדים? 

כמבוגרים, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מה רצינו להביא לידי ביטוי ואז נחליט על המתווה. 

אך שימו לב, ישנם דברים שיכולים להסית אותנו מהדרך.

למשל, אם כילדה חלמתי להיות זמרת, אבל שמעתי על זה אמירות איומות, אמונות מגבילות, פחדים כמו: "איזו מן עבודה זו?", "אין בזה כסף" וכו'…אני מתחילה לחשוש מהדרך ולאבד את האחיזה של המבט שלי ביעד. 

לעומת זאת, אם אני ערה לכל אותם דברים שאמרו לי, אני יודעת שיש חשש כלכלי, אני יודעת שיש לא מעט חששות ודברים לשים לב אליהם אני מסתכלת על זה כמו על מפה בתכנון הדרך שלי אל עבר היעד. אני מתחילה את המסלול בעיניים פקוחות ובהבנה של הדברים שאני צריכה לקחת בחשבון לא מעט מכשולים בדרך. זה לא מייצר פיצול של הגופים בנשמה שלנו. להפך, זה מקרב אותנו אל עבר היעד.

לכל אחד מאיתנו יש כמה סוגים של גופים; יש לנו את הגוף הפיזי, הפעולות שאנו מבצעים, הגוף האנרגטי, האנרגיות שלנו, הגוף הרגשי והגוף המנטלי. לכל אחד מהם יש רמת השפעה שונה עלינו, על ההתקרבות שלנו ליעד שלנו ולהגשמה העצמית שלנו. הגוף האנרגטי שלנו הוא מגנט וההשפעה שלו היא הגדולה ביותר. הוא יודע בדיוק לאן נועדנו להימשך. ולכן, הוא תמיד יאפשר לנו לחזור למרכז שלנו.

הגוף האנרגטי, מחובר לנשמה והוא המגנט שלנו. הוא כל הזמן ימשך אל המקום אליו הנשמה שלנו רוצה להגיע, אל ההגשמה שלנו, אל אותם הדברים שרצינו להביא לידי ביטוי כבר כילדים. אנחנו חווים את זה כטלטלה, כמשבר, כהתנגדות אבל מדובר בסימן שהמבט שלנו לא מדויק על היעד אליו אנחנו רוצים להגיע. 

המגנט הזה, של הנשמה שלנו היא ממש כמו האיזון בין האנרגיה הזכרית והנקבית. הנשמה מרגישה את הדבר אליו אנחנו רוצים. כשאנחנו מתנגדים להגשמה שלנו, פיצול הגופים מונע את ההתמקדות, את מיקוד המבט על היעד.

אז אחרי כל הידע המעמיק והמטורף הזה, אנחנו יוצאים עם מסר חד וברור שאנחנו צריכים לחזור אחורה, לילד שבתוכנו, לנשמה שלנו שיודעת יותר טוב מכולם לאן היא צריכה ללכת והחברה, אסור לנו לבטל אותה, יש ערך לדברים שנאמרים לנו מהסביבה שלנו על האתגרים שמחכים לנו בדרך.

אני מאחלת לכולנו שנצליח למצוא את האיזון ולהתמקד במטרה שלנו. 

ואם גם אתם רוצים להבין את המסרים טוב יותר ולהצליח ליישם אותם באמת, אתם מוזמנים להצטרף לזום שבועי יחד איתי בחדשות המלאכים, כל הפרטים בלחיצה כאן- 

https://bareket-live.co.il/choose_your_life/

אוהבת,

רקפת.

מוזמנים לשתף חברים נוספים על ידי לחיצה על הכפתורים מטה

פייסבוק
וואטסאפ
טלגרם
טוייטר

מאמרים

מסרים

המסר השבועי 19.5.2024

מסר שבועי מפי מנהיגי העולם יום ראשון, 19.5.2024 הבוקר הגיעו אלינו מנהיגי העולם, והסבירו לנו כמה כוח השפעה יש לנו על המנהיגים הנוכחיים שלנו, ונתנו לנו משימה לבצע ממש עכשיו

קרא עוד »

המסר השבועי 12.5.24

יום ראשון 12.5.2024, המסר השבועי מפי מיכאל המלאך הבוקר הגיע אלינו המלאך מיכאל, רגע לפני ערב יום הזיכרון, והעמיק לגבי האחריות הגדולה שיש לנו על האנושות כולה ונתן לנו משימה

קרא עוד »

המסר השבועי 5.5.24

מסר שבועי מפי הרמב"ם  הבוקר הגיעו אלינו הרמב"ם והסבירה לנו כיצד חיוך משפיע על הגוף הפיזי ועל השכל וביקש מאיתנו לחייך דווקא בזמנים קשים. אירועים קרובים: 🌞חניכת ראש חודש אייר

קרא עוד »

המסר השבועי- 7.4.24

יום ראשון, 7.4.2024, מסר מפי מטטרון בנוכחות משה, ישו, מוחמד, מרים ומריה. הבוקר הגיע אלינו מטטרון, בנוכחות משה, ישו, מוחמד, מרים ומריה, עם אחד המסרים הכי משמעותיים שקיבלנו.מטטרון הסביר לנו

קרא עוד »

כתיבת תגובה