You are currently viewing <strong>איך להרגיש את תדר האהבה ולהעיר אותו גם אצל אנשים אחרים?</strong>

איך להרגיש את תדר האהבה ולהעיר אותו גם אצל אנשים אחרים?

אהבה היא תדר עוצמתי שנמצא סביבנו כל הזמן ויכול להשפיע עמוקות על חיינו. כשתדר האהבה נמצא בחיינו אנחנו נרגיש מאושרים, מסופקים ומחוברים לאנשים שסביבנו.

אבל במציאות היומיומית שלנו, לא כל מי שסביבנו מחובר לתדר האהבה ולפעמים דווקא כשאנחנו מרגישים שאנחנו מחוברים לתדר האהבה בתוכנו ורוצים להעביר אותו הלאה לסובבים אותנו אנחנו נמנעים כי אנחנו מפחדים שלא יבינו אותנו, שישפטו אותנו ולפעמים אנחנו גם מרגישים שאנחנו לא באמת יודעים איך לבטא את הרגשות שלנו כמו שצריך.

אבל אנחנו יכולים לעשות את זה, לדבר את תדר האהבה והחמלה גם עם מי שלא מדברים את "שפת האהבה" כי התדר הזה, השפה הזאת,  נמצאים בתוך כל אחת ואחד מאיתנו ויש לנו היכולת לבחור להתחבר ולהעביר הלאה חמלה ואהבה ולהפיץ אותם בעולם. 

איך מעבירים תדר בלי מאמץ ומאפשרים לצד השני לקבל אותו בנינוחות

מעגלי החיים שלנו הם רבים ומגוונים. המשפחה שלנו, הילדים שלנו, החברים מהעבודה, השכנים, חברים מהילדות ועוד ועוד. עם כולם אנחנו מדברים את שפת היומיום, עם כל אחד מהאנשים שסביבנו יש לנו מחוות וצורת דיבור שמקובלת על כל הצדדים. זה בדיוק המקום בו אנחנו מרגישים לפעמים שאנחנו לא יודעים איך עושים את השינוי. לא פעם נתקלתי בחשש "אם אני אדבר עכשיו על אהבה עם הסביבה שלי, כולם יחשבו שהשתגעתי ושאני חיה בלה לה לנד"

החשש הזה מובן לגמרי. כדי להעביר את תדר האהבה והחמלה, הצד השני צריך להיות פתוח וקשוב. מי שנמצא מולנו, צריך להרגיש בטוח ונינוח איתנו כי אחרת, תתעורר אצלו התנגדות וכל ניסיון להישאר מול אותו אדם בתדר של חמלה ואהבה, יירד לטמיון.

 לפני שאנחנו ניגשים להעביר את תדר האהבה והחמלה לאחרים, אנחנו צריכים קודם כל למצוא עוגנים בתוכנו כדי שנדע לשמור על עמוד השדרה הפנימי שלנו גם כאשר אנחנו נתקלים בתגובה לא נעימה מהסביבה מבלי להיסחף למקומות של כעס, או ניסיון לשכנע. המטרה שלנו היא פשוט לעורר את תדר האהבה במעגלי החיים שלנו מבלי "לשכנע" המטרה היא להשפיע מתוך מי שאנחנו ולהעצים את התדר הזה גם באחרים מתוך דוגמא והשראה.

קבלו עכשיו ובחינם סדרת סרטוני הדרכה לחיים של בחירה חופשית

אבל איך עושים את זה? 

כעת כשאנחנו מוכנים להיות בשליחות של הפצת תדר האהבה והחמלה במעגלי החיים שלנו, אנחנו שואלים את עצמנו איך אנחנו יכולים לדבר אותו עם הסביבה שלנו.

אחת הדרכים שאנחנו יכולים לעשות את זה למשל היא במפגשי הורים ספונטניים בגינת המשחקים כשהילדים מתרוצצים בין המתקנים וההורים משוחחים על ענייני היומיום. 

בסיטואציה כזאת למשל, נשאל את עצמנו על איזה נושא שמעורר רגשות של אהבה אנחנו יכולים לדבר כך שקבוצת ההורים תוכל להתחבר אליו ואפילו להזדהות איתו. אנחנו הרי יודעים שאם נצליח למצוא את הנושא וההקשר המתאימים זה יעורר את השיחה וזה ימשיך ויעבור הלאה מההורים גם לאחרים. כי זאת המהות של תדר הוא עובר הלאה כאשר מתחברים אליו. לכן, עם ההורים בגינת המשחקים למשל, אנחנו יכולים לבחור בנושאים שקשורים לילדים, לבעלי חיים, ליופי של הבריאה. לנושאים שמרחיבים את הלב ומאפשרים לכל אחת ואחד להתחבר מתוך המקום האישי שלהם

חשוב לשים לב כאשר אנו בסביבה אחרת לא נעלה למשל נושאים שיכולים ליצור התנגדויות או קונפליקטים כי הם לא יאפשרו לנו להעביר את תדר האהבה והחמלה ורק ייצרו ויכוח. לדוגמה אם אני רוצה לדבר על חמלה לבעלי חיים ולסביבה, אני לא אכנס לשיח על טבעונות עם כל אחד כי אני מראש יודעת שזה משהו שיכול להביא אפילו עד לכדי מריבה אצל אנשים מסוימים. וגם כאשר עולים נושאי שיחה שהם פחות נעימים או נינוחים, אני יכולה לשמור על תדר האהבה בתוכי ולהניע את השיחה למקום חיובי שיחבר מחדש בין כל מי שסביבי ויאפשר לי להנכיח את תדר האהבה והחמלה.

כשאנחנו מחזיקים בתוכנו את תדר האהבה והחמלה ואנחנו מוכנים להעביר אותו ולהפיץ אותו במעגלי החיים שלנו, אנחנו בוחרים לפעול מתוך חיבור ולא מתוך נפרדות. אנחנו בוחרים לראות ולהביא את הטוב לכל סיטואציה ומרחב שאנחנו נמצאים בו כדי לעזור למי שאיתנו להתחבר בעצמו לתדר האהבה. החיבור לתדר האהבה מעורר תמיד, תחושה של אופטימיות, שמחה, נינוחות ואהבה כמובן. אין מי שלא אוהב לחוש זאת, להיות שם, בתדר הזה.

בעיני להפיץ את תדר האהבה זה להסכים להיות שליחים של אור במשפחות שלנו, בקהילות שלנו ובמקומות העבודה שלנו. זאת הדרך ליצור שינוי מתוך דוגמא ומתוך הוויה בסביבה שלנו ולהשפיע בכך ולהרבות טוב בעולם. מי מצטרף אליי ומה הדרך שלכם? שתפו אותנו.

מוזמנים לשתף חברים נוספים על ידי לחיצה על הכפתורים מטה

פייסבוק
וואטסאפ
טלגרם
טוייטר

מאמרים

מסרים

המסר השבועי 19.5.2024

מסר שבועי מפי מנהיגי העולם יום ראשון, 19.5.2024 הבוקר הגיעו אלינו מנהיגי העולם, והסבירו לנו כמה כוח השפעה יש לנו על המנהיגים הנוכחיים שלנו, ונתנו לנו משימה לבצע ממש עכשיו

קרא עוד »

המסר השבועי 12.5.24

יום ראשון 12.5.2024, המסר השבועי מפי מיכאל המלאך הבוקר הגיע אלינו המלאך מיכאל, רגע לפני ערב יום הזיכרון, והעמיק לגבי האחריות הגדולה שיש לנו על האנושות כולה ונתן לנו משימה

קרא עוד »

המסר השבועי 5.5.24

מסר שבועי מפי הרמב"ם  הבוקר הגיעו אלינו הרמב"ם והסבירה לנו כיצד חיוך משפיע על הגוף הפיזי ועל השכל וביקש מאיתנו לחייך דווקא בזמנים קשים. אירועים קרובים: 🌞חניכת ראש חודש אייר

קרא עוד »

המסר השבועי- 7.4.24

יום ראשון, 7.4.2024, מסר מפי מטטרון בנוכחות משה, ישו, מוחמד, מרים ומריה. הבוקר הגיע אלינו מטטרון, בנוכחות משה, ישו, מוחמד, מרים ומריה, עם אחד המסרים הכי משמעותיים שקיבלנו.מטטרון הסביר לנו

קרא עוד »

כתיבת תגובה