You are currently viewing מה קורה לנו בגוף כשאנחנו מסכימים להיות בצד המקבל?

מה קורה לנו בגוף כשאנחנו מסכימים להיות בצד המקבל?

 

היי אהובים,

לפני כמה שבועות פרסמתי מאמר שמדבר על המשמעויות של להיות בצד הנותן לעומת בצד המקבל ודיברנו על מה אנחנו מאפשרים לאנשים לחוות כשהם בצד הנותן ואנחנו המקבל. 

בעקבות השבועות האחרונים שבהם אני בשמירה בגלל צירים מוקדמים אני נמצאת במקום המקבל וגיליתי דברים חדשים וחשובים שקורים בזמן הזה  ואני רוצה לשתף אתכם בהם. 

אז נתחיל בזה שזאת חוויה לא קלה כי מצד אחד יש רצון לעשות משהו לדוגמא להכין אוכל ומצד שני הגוף כואב וחשוב לשמור את התינוק בפנים עוד קצת. ואז נכנסת גם תחושה של חוסר אונים ותסכול על המצב עצמו . 

חשוב להגיד שהרגשות האלו הם לגיטימים מאוד אבל בו זמנית לא באמת תומכים בתהליך שמתבקש. 

מה בעצם צריך לקרות כשאנחנו בצד המקבל? 

האמת היא שהתשובה נמצאת בגוף השאלה, אנחנו צריכים לקבל… אבל יש כאן רבדים הרבה יותר עמוקים. 

דבר ראשון עלינו לקבל את המצב כמו שהוא ברגע הזה, כל מצב שבו אנחנו נמצאים יכול להשתנות כהרף עין, אבל השינוי יוכל לקרות רק אם קודם כל נסכים להיות במצב ולא לשפוט אותו, לכן תחושות התסכול והכעס אמנם הגיוניות ולגיטימיות אבל לא מקדמות לשינוי המיוחל לכן מה שאני עשיתי ואני ממליצה גם לכם לעשות בשלב ראשון זה לחבק את עצמכם עם התחושה. זה יכול להיות לבכות או לחבק את עצמנו פיזית- כן, לשים ידיים הגוף ולחבק, עוד מגע שמאוד עוזר בזמן כזה הוא לעצום עיניים ולהניח יד על הלחי זה נותן תחושה של הגנה ואם יש מגע שאתם זוכרים מילדות שנתן לכם בטחון תעשו אותו ותדמיינו שאדם שאתם אוהבים הוא זה שמניח את היד עליכם. 

דבר שני שאנחנו צריכים לקבל זה את עצמנו בתוך המצב, הרבה פעמים אנחנו מנסים להתנגד אליו ולהוכיח שהכל בסדר, עסקים כרגיל, יש לי עוד קצת כוח אז נשתמש בו. לזה אני אומרת שימו שלט גדול עם סימן שאלה על כל דבר שאתם רוצים לעשות?! 

הרצון שלנו שהכל יהיה בסדר הוא חשוב , האמונה שהכל בסדר עוד יותר חשובה ויחד עם זאת אם מאיזה שהיא סיבה אנחנו צריכים לתת מנוחה לגוף/ לנפש/לרגש אז חשוב שניתן אותם. למה? כי הפתרונות מגיעים כשאנחנו משחררים שליטה.  כשאנחנו מנסים לשדר שהכל בסדר אנחנו מייצרים ציפייה שלנו מעצמנו שהכל באמת כרגיל ואז כשמגיע הקושי שוב אנחנו מתאכזבים ולוחצים על עצמנו יותר ויותר ובעצם מונעים מהפתרונות להגיע. 

אז מה כן לעשות? קודם להגיד לעצמנו שזה המצב והוא זמני כי הפתרון כבר כאן, לאחר מכן להזכיר לעצמנו שאנחנו עושים את הכי טוב שלנו בכל רגע נתון בהתאם למצב ולבסוף לדבר עם עצמנו משפטים מחזקים ואני אוהבת להשתמש במשפט "אני אוהבת את עצמי כמו שאני" .

קבלו עכשיו ובחינם סדרת סרטוני הדרכה לחיים של בחירה חופשית

הדבר השלישי שעלינו לקבל הוא את ההבדל בין להיות בנתינה שהוא מצב של עשייה doing לעומת מצב של קבלה שהוא מצב של שהייה being . בחיים יש מחזוריות עשייה , שהייה, למידה ושוב להתחלה לעשייה וכן הלאה. העניין הוא שלהרבה אנשים קשה להיות במצב של השהייה אבל הוא המצב שבו אנחנו עוברים טרנספורמציה משמעותית.  כשאנחנו בשהייה אנחנו יכולים ללמוד הרבה מאוד על עצמנו לדוגמא להתבונן אל העבר ולגלות מה הביא אותנו להיות מי שאנחנו היום, אלו דברים שינינו בעצמנו מאז הפעם האחרונה שהיינו בשהייה, מה האמת החדשה שלנו לגבי מי שאנחנו רוצים להיות ומהן האמונות והאורך חיים שאנחנו צריכים לסגל לעצמנו כדי להגיע לשם. 

שימו לב שזה לא שלב של עשייה , זה לא שבו אנחנו יוצרים לוח חזון או תכניות לעתיד זה שלב מוקדם יותר, זה השלב שבו אנחנו מזהים מה הבסיס הרגשי והמנטלי שאנחנו מבקשים להכניס לחיים שלנו ויכול להיות שחלק מהדברים כבר קיימים ואנחנו רק מדייקים אותם. 

הדבר הרביעי הוא לקבל עזרה מאנשים אחרים ואולי אפילו לבקש את העזרה שזה הרבה יותר מאתגר. כשאנחנו במצב בו אנחנו צריכים לקבל עזרה השלב הזה הוא קריטי כי ללא היכולת לעבור אותו בעצם לא התקדמנו. 

העניין הוא שכשאנחנו בשהייה מה שנראה מהצד כמנוחה, אנשים אחרים מתאמצים עבורנו ואנחנו מרגישים חסרי אונים ולא נעים לנו מאותם האנשים שעושים עבורנו אז אנחנו נוטים לצמצם את הצרכים שלנו כדי לא להכביד ואז אנחנו למעשה נשארים מתוסכלים כי לא קיבלנו מענה לצרכים שלנו. 

כשתחושות של חוסר נעימות עולות ויחד איתם מגיע הצורך לצמצם את הצרכים שלנו

יש  3 דברים שאנחנו יכולים לעשות שיעזרו לשנות את המצב:

1. הודיה – להודות על האנשים המדהימים שיש לנו בחיים שבאים לעזרתנו .

2. לחייך – לחייך מהלב ודרך העיניים בכל פעם שהם עוברים לידנו או מדברים איתנו כך שהם ירגישו את הכרת הטוב שאנחנו חשים לא רק מהמילים שלנו אלא מהלב שלנו.

3. להתחזק – להגיד לעצמנו בלב שיש לנו זכות שהאנשים האלו בחיים שלנו ושעכשיו אנחנו במנוחה ויהיו ימים בהם המצב יהיה הפוך ונוכל לגמול להם עבור הטוב שהם נותנים לנו ועכשיו עלינו לנוח ולהתחזק כדי שהיום הזה יגיע . 

 

אחת התובנות הכי גדולות שהיו לי בימים האלה קשורה לחניכת ראש חודש תשרי בה הבורא הכניס אותנו לגן העדן ואמר לנו "את כל זה נתתי לכם ואתם בחרתם להעניש את עצמכם ולצאת מכאן רק כדי שתוכלו להוכיח שאתם ראויים לחזור."  

ההבנה שלי הייתה שאת השפע הגדול ביותר שזה החיים שלנו וכל מה שקיים בהם קיבלנו במתנה מהבריאה וברגע שבו הנשמות בחרו "לצאת" מגן עדן כאילו אמרנו לבריאה תודה אבל לא תודה אני אסתדר מכאן לבד. 

כשבעצם גם עכשיו אנחנו חיים בתוך היצירה של הבריאה ולא תמיד שמים לב לזה. 

גם עכשיו בכל רגע נתון אנחנו מקבלים עזרה והכוונה מהבורא, מהמלאכים ומישויות האור , אז אולי במקום להגיד "לא תודה, אני אסתדר לבד" נגיד "תודה על התמיכה והבריאה המשותפת."

אשמח לשמוע מה דעתכם ואם יש לכם תובנות נוספות

שתהיה לנו שבת של קבלה ומנוחה,

רקפת.

מוזמנים לשתף חברים נוספים על ידי לחיצה על הכפתורים מטה

פייסבוק
וואטסאפ
טלגרם
טוייטר

מסרים

המסר השבועי 4.6.2024

המסר השבועי מפי מרים ומריה לעיתים נדמה לנו שאנו רק צופים מהצד על השינויים שקורים עכשיו סביבנו, אבל הבוקר מריה, מרים הגיעה אלינו והסבירו איך כשהן צפו מהצד הן עזרו

קרא עוד »

המסר השבועי 26.5.2024

המסר השבועי מפי האנשים שהמציאו את השפות אירועים קרובים:  💎 אני מזמינה אתכם להצטרף לאתגר קפיצת גדילה- 5 ימים של קפיצה קוונטית לאני החדש שלך! לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן-

קרא עוד »

המסר השבועי 19.5.2024

מסר שבועי מפי מנהיגי העולם יום ראשון, 19.5.2024 הבוקר הגיעו אלינו מנהיגי העולם, והסבירו לנו כמה כוח השפעה יש לנו על המנהיגים הנוכחיים שלנו, ונתנו לנו משימה לבצע ממש עכשיו

קרא עוד »

המסר השבועי 12.5.24

יום ראשון 12.5.2024, המסר השבועי מפי מיכאל המלאך הבוקר הגיע אלינו המלאך מיכאל, רגע לפני ערב יום הזיכרון, והעמיק לגבי האחריות הגדולה שיש לנו על האנושות כולה ונתן לנו משימה

קרא עוד »

כתיבת תגובה