You are currently viewing <strong>שיעור שקיבלתי מהחיים על שפע וכסף</strong>

שיעור שקיבלתי מהחיים על שפע וכסף

השבוע הבנתי עד כמה אני מודה לעצמי על הבחירה שלי לפעול בעולם מתוך חיבור להדרכה הגבוהה ומתוך בחירה להמשיך ולעשות עבודה של מודעות בחיי.

המציאות היומיומית שלי, הכניסה אותי לפינה ומצאתי את עצמי בוחרת מתוך מצוקה ולא מתוך חיבור. כן, אני שמלמדת את עבודת החיבור והמודעות, עמדתי חסרת אונים מול הבת שלי בגלל שתפיסת המציאות שלי באותו רגע מסוים, עברה דרך משקפיים של חוסר, דבר שלא היטיב עם אף אחת מאיתנו. הדבר שאפשר לי לחזור ולקחת אחריות על יצירת מציאות מיטיבה בחיי היה הפנייה אל המלאכים כדי לקבל הכוונה. בסיום העניין, הרגשתי ברת מזל והודיתי על השיעור שהתגלגל לפתחי ואני מניחה אותו כאן עבורכם, כי החשיבות שלו לבריאת מציאות של שפע היא משמעותית מאוד.

 כשאנחנו לא מצליחים לזהות את השפע בחיינו, אנחנו מתכווצים ומושכים צמצום ומחסור

 הסיפור מתחיל בכך שבעלי ואני החלטנו לבנות יחידה לאמא שלי בחצר הבית שלנו. בחרנו קבלן, שילמנו את מיטב כספנו מראש והוא לעומת זאת, התנהל מולנו בצורה שגרמה לנו לאבד את הביטחון בבחירה שלנו בו כאיש מקצוע שנכון לעבוד איתו. במילים אחרות, הרגשנו שהכסף שלנו בורח לנו מבין הידיים ושאנחנו מאבדים שליטה על הסיטואציה.

התפיסה הזאת חלחלה לתוכי עד כדי כך שכאשר באחד הימים כשיצאתי עם הבת שלי לסידורים בעיר, היא ביקשה שנשב לאכול סושי יחד. התגובה המידית שלי אליה הייתה "אנחנו בוחרים כעת להשקיע את הכסף שלנו בדברים אחרים. בואי נאכל יחד בבית".

אבל אז קרה משהו מעניין.

יום למחרת גיא הלך עם הבנות לכל מיני סידורים ו… ישב איתן לאכול חומוס בחוץ.

כששאלתי אותו למה הוא "מבזבז כסף" בתקופה שהיא מאוד לחוצה מבחינתנו, הוא ענה לי שחשוב לו מאוד לקיים זמן איכות עם הבנות.

התשובה שלו גרמה לי לעצור ולתהות על הפער בין תפיסת המציאות שלו לשלי וביקשתי לקבל הדרכה מהמלאכים כדי להצליח לקבל פרספקטיבה גבוהה על הסיטואציה הספציפית ועל המצב בכללותו.

 שפע נמשך אלינו כאשר אנחנו פועלים מתוך שפע פנימי

המסר שהגיע אליי בהדרכה היה שכאשר אני קוראת לבילוי בחוץ בזבזנות, אני שמה את האנרגיה שלי במקום הלא נכון. בזבוז הוא הוצאה של כסף על דבר מה שאין לנו צורך אמיתי בו ושלא יחזיר אלינו את האנרגיה הנכונה בתמורה.

"הבחירה של גיא לשבת עם הבנות לזמן איכות הייתה נכונה" אמרו לי המלאכים. "הוא השקיע בקשר שלו איתן וגם בקשר שלהן בינן לבין עצמן כי היה להן טוב ונעים יחד". עצרתי כדי לנשום רגע כאשר שמעתי את המילים הללו וההדרכה המשיכה ואמרה "אותה בחירה משכה אליכם עוד שפע ואנרגיה נוספת ולכן הבחירה האם להשקיע את הכסף שלכם בדבר מסוג זה, אינה קשורה לתשובה אחת ויחידה".

האנרגיה של הכסף

עכשיו אני רוצה לעצור רגע את הסיפור ולבקש מכם לדמיין את האנרגיה של הכסף בתוך החיים שלכם. תנסו לשאול את עצמכם האם האנרגיה הזאת חיובית, שלילית, זורמת, תקועה פשוטה מורכבת וכדומה. התבוננו על האנרגיה שאתם משקיעים בתפיסה שלכם את הכסף ונשמו עמוק. מאחר ולא מלמדים אותנו לרוב לעבוד עם כסף כאנרגיה, אנחנו "מעתיקים" את ההתייחסות שלנו מהבית שבאנו ממנו או מהסביבה הקרובה שלנו. כדי להצליח לעשות שינוי, אנחנו צריכים להבין את המשמעות העמוקה של המשפט: "כסף הוא אנרגיה".

 עכשיו שימו לב, כאשר אתם משקיעים את הכסף שלכם בדבר מה ואתם חווים באותו רגע שמחה על הבחירה שלכם אבל לאחר מכן אתם חווים גם נקיפות מצפון, האנרגיה שלכם מתבזבזת. כן, אותה אנרגיה של שמחה שיודעת למשוך עוד שפע לחייכם מתכווצת ומתבזבזת.

ומהו בזבוז? בזבוז קורה כאשר אנחנו משקיעים את האנרגיה שלנו ואת הכסף שלנו במשהו שאנחנו לא באמת צריכים ולא באמת יחזיר לנו את ההשקעה עליו ולא יגרום לנו לחוות את מה שאנחנו באמת רוצים.

כסף הוא אנרגיה אשר אנחנו נותנים כאשר אנחנו מקבלים תמורה. אנחנו צריכים לבחור להשקיע אותו בדברים בהם נקבל בתמורה את הדבר אותו אנחנו רוצים לחוות. כאשר אנחנו לא מבינים כך את הדברים, הרבה פעמים נשקיע את הכסף, את האנרגיה בדברים רגעיים שלא יתנו לנו את התחושה שאנחנו באמת רוצים לחוות.

ולכן, לשאלה האם להשקיע את הכסף בדבר כזה או אחר אין תשובה אחת. למעשה לאורך השבוע אנחנו רוצים וצריכים להסתכל האם הכסף שלנו החזיר לנו את האנרגיה שביקשנו. אם כן, אז משכנו עוד שפע לחיים שלנו.

לחיות מתוך מודעות ששפע הוא אפשרות קיימת בחיינו כל העת

השיעור הזה היה חזק ועוצמתי מאוד מבחינתי. המלאכים הראו לי את המקומות בהם כולנו עלולים לפספס ולהבין את המהות העמוקה הקשורה בכסף ובשפע. אחד הדברים החשובים שאני לקחתי מהשיעור הזה הוא להיות בתשומת לב למחשבות שלי ולפעולות שלי כאשר אני נמצאת במצבים מאתגרים כמו זה שחוויתי ולשים לב שתודעת השפע שלי לא מתכווצת כתוצאה מפחד או מדאגה. ואולי אפשר לומר אפילו שנהפוך הוא, כאשר אני מוצאת את עצמי בתחושת לחץ וכיווץ בגלל אירועי חיים שנוגעים לכסף ולשפע אני עוצרת, נושמת ומבררת עם עצמי איך אני מנהלת את הכסף שלי בסיטואציה הנוכחית כך שאני אוציא כסף ואקבל בתמורה שפע נוסף לחיי. משמעות הדבר היא שלפעמים דווקא בתקופות לחוצות אנחנו נשקיע כסף בקבלת עזרה, בלמידה של משהו חדש, במערכות היחסים שלנו או בכל דבר אשר בהמשך יתמוך בהגדלת השפע בחיינו.

 ואם גם אתם רוצים לחזק את הקשר עם המדריכים שלכם ולהבין טוב יותר את השיעורים שלכם אתם מוזמנים לסדנת חיבור למדריך הרוחני ובשבוע הבא היא אפילו בזום , כל הפרטים כאן: 

https://bareket-live.co.il/spiritualguide_online/?source=ar

 

קבלו עכשיו ובחינם סדרת סרטוני הדרכה כרטיס הכניסה שלכם לעולם הרוחני.

חלק 2 של המאמר 

מוזמנים לשתף חברים נוספים על ידי לחיצה על הכפתורים מטה

פייסבוק
וואטסאפ
טלגרם
טוייטר

מאמרים

מסרים

המסר השבועי 12.5.24

יום ראשון 12.5.2024, המסר השבועי מפי מיכאל המלאך הבוקר הגיע אלינו המלאך מיכאל, רגע לפני ערב יום הזיכרון, והעמיק לגבי האחריות הגדולה שיש לנו על האנושות כולה ונתן לנו משימה

קרא עוד »

המסר השבועי 5.5.24

מסר שבועי מפי הרמב"ם  הבוקר הגיעו אלינו הרמב"ם והסבירה לנו כיצד חיוך משפיע על הגוף הפיזי ועל השכל וביקש מאיתנו לחייך דווקא בזמנים קשים. אירועים קרובים: 🌞חניכת ראש חודש אייר

קרא עוד »

המסר השבועי- 7.4.24

יום ראשון, 7.4.2024, מסר מפי מטטרון בנוכחות משה, ישו, מוחמד, מרים ומריה. הבוקר הגיע אלינו מטטרון, בנוכחות משה, ישו, מוחמד, מרים ומריה, עם אחד המסרים הכי משמעותיים שקיבלנו.מטטרון הסביר לנו

קרא עוד »

המסר השבועי 24.3.2034

מסר שבועי מפי רבי נחמן מברסלב הבוקר הגיע אלינו רבי נחמן, לכבוד חג פורים ובתקופה של גלים אנרגטיים כל-כך חזקים, כדי להסביר לנו כמה חשובה המחילה כדי שנוכל לחיות באושר

קרא עוד »

כתיבת תגובה